Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik kan zeker wel 13 lijntjes uit een gram halen, maar het is ook pure kwaliteit (daarmee bedoel ik dat de coke niet versneden is door de dealer zelf) wat ik krijg, en dat weet ik zeker. ik heb het laten testen en kwam op 74 % uit, en dat is aardig wat heb ik vernomen"
"ik zal het zeker laten testen, want dat heb ik vaker gedaan, en ik kreeg altijd het zelfde spul mee. dus nu doe ik het niet meer ps ik krijg het van een vriend"
"wat ik hier allemaal lees, dan lijkt het me net alsof jullie allemaal troep in jullie neus proppen. de coke dat ik krijg, zijn brokjes die tussen je vingers verpoederen, of met een passie ff glad trekken die lijntjes en ik wil niet horen dat ik troep krijg, want het is 74% (zelf getest)"