Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik schat dat ik doseringen van 75mg heb gebruikt. en je gaat er echt veel van praten en je krijgt echt een soort rush. crash is lekker kort ik ben nu al weer fit en 5 uur snachts was me laatste keer bijpakken. heb een gram over de avond verdeeld in hele kleine beetjes en ikvond t top spul. alleen riskante is dat de craving aardig sterk is Klik om te vergroten... Wel beter dat de crash lekker kort is, kan je erna nog een beetje eten? Want na een nacht 6-apb lijkt het bij mij altijd of mijn maaginhoud wat kleiner is geworden. Vond je de werking van 3-mmc, meer op speed lijken of ging het meer richting de mdma op?"
"ik had eerste keer 75 mg ong denk ik en daarna 30 min later nog 25 mg erbij dat zorgde toch wel dat ik 2 uur goed leip was bijzonder iets wat me opviel was dat ik na dit middel gewoon vanavond nog in de slappe lach kon raken klinkt gek maar dit heb ik normaal nooit na een stimulant want ben dan zo depri of leeg Klik om te vergroten... Nice! Heb je al jouw dosissen gebomb? En voor de rest nog bijwerkingen, zoals overmatig zweten? Of is dat verwaarloosbaar?"
"Vind ik allemaal zo'n gehannes. Capsule kun je lekker op de dansvloer in je mik flikkeren. Snuiven moet perse op de wc. Klik om te vergroten... Inderdaad, snuiven op een feest gaat niet zo makkelijk in het openbaar. Tenzij je een bullet hebt. Ik ga vanavond naar een feestje dat +/- 8 uur duurt, begin met een capsule van 150 mg 3-mmc en dan 3x een dosis van 200mg 3-mmc. Daarmee moet ik het feestje wel doorkomen, theoretisch gezien Ik hou jullie wel op de hoogte wat mijn bevindingen zijn!"
"Zoals eerder toegezegd hier mijn ervaring met 3-mmc. Vrijdagavond naar een feest geweest, wat uiteindelijk 7 uur heeft geduurd van 23:00 tot 6:00. Aangezien ik heel veel goede verhalen heb gelezen en gehoord over 3-MMC, dacht ik dat deze vrijdagavond het uitgelezen moment was om dit goedje uit te proberen. Dosis: 830 mg 3-mmc bestaand uit. 80mg 3-mmc gesnoven, 150mg 3-mmc capsule, 200mg 3-mmc capsule Om 21:45 begonnen 80mg 3-MMC fijn gemaakt met een pasje en opgesnoven. Dit gaf een oncomfortabel gevoel in de keel. Veel water drinken om de keel te stabileseren bleek geen direct effect te hebben. Een madarijn bleekt wel een verzachtende werking op de keel te hebben. Enkele minute later kreeg ik zin om dingen te doen en voelde het net aan of mijn lippen verdoofd waren. Dit leek een beetje op het effect van coke. Om 22:30 de deur uit gegaan en die capsule van 150mg gedropt, eenmaal bij de club aangekomen bleek er een enorme rij te staan. Kreeg wel veel zin om te praten met bekende en onbekende in de rij.Het was best wel koud en het regende, misschien voelde ik daarom het volle effect van die capsule niet. Verder had ik ook niet zoveel geduld, maar een beetje voordringen verkorte de wachtrij wel degelijk. Uiteindelijk zo’n 1:15 minuten in de rij gestaan. Om 0:30 was ik eindelijk binnen, daar heb ik de capsule van 200mg genomen. Al snel voelde ik een spacend effect en kreeg ik nog meer spanning op mijn kaken. Ook kreeg ik veel behoefte om met mensen te praten, het had een beetje hetzelfde effect op mij als het eerste mdma pilletje van vroeger. Een vriend van mij die ook mee was en 3-mmc had gebruikt had het erover om in zijn eigen wereld te zitten. Dit gevoel had ik overigens niet. Om+/- 3:30 de volgende capsule genomen, dit moment kon ik niet zo goed meer herinneren. Weet wel dat water nog steeds wel goed proefte en dat ik niet echt last had van overmatig zweten. Ik zat ook nog steeds in een positieve vibe! Uiteindelijk om 4:55 de allerlaatste capsule genomen van 200 mg. Nu begon ik wel veel te zweten, dit kwam zeker omdat ik extreem veel aan het dansen was. Had voor de zekerheid maar een zweet bandje meegenomen. Dit kwam goed van pas! Ook bij deze inslag merkte ik het spacend effect wel goed. Rond 6 uur gingen de lichten aan en ben net zolang gebleven tot de portier ons naar buiten stuurde, onder tussen nog veel gepraat met bekende en onbekende die ik daar tegen kwam. Om 8:30 even wat gegeten op Schiphol, het eten proefte nog steeds goed! Toen ik daar in de spiegel keek zag ik nog wel dat mijn ogen groter waren als normal. Na om 10:00 eindelijk thuis aangekomen te zijn bleek slapen echt onmogelijk te zijn. Mijn hart klopte nog steeds sneller als normaal. Toen ik na anderhalf uur nog niet inslaap was gevallen. Ben ik maar een film gaan kijken. Om 14:00 begon de vermoeidheid toe te slaan. Toen maar mijn bed opgezocht. Heb uiteindelijk van 14:00 tot 5:00 non-stop geslapen, zo’n 15 uur! Ben Zonder een keer wakker te worden. Maar ik voelde mij na slapen ook echt weer fris, zonder last van een kater. Positief: * De drang om met mensen te praten * De snelle werking van het middel. * Intense werking, niet zo vaag en intense als mdma, maar wel intenser als 6-apb. * Eten en drinken smaakte nog steeds goed na afloop. * Geen kater. Negatief: * De korte werking, ben toch wel een voorstander van middelen die langer duren. * Het niet kunnen slapen s’ochtends, pas 9 uur na mijn laatste dosis kon ik in slaap komen. * Spanning op de kaken. Conclusie: Het is een leuke r.c om te gebruiken op feesten, ook voor degene die wat langer duren, je moet dan alleen wat vaker doseren. Qua r.c vergelijking voelt het intenser aan als 6-apb. Zorg dat je wat onderwerpen hebt ingestudeerd, want je gaat hier echt extreem veel van praten. Houdt wel rekening mee wanneer je de laatste dosis gaat nemen. Want met 830mg in totaal ga je zonder hulpmiddelen zeker 9 uur na de laatste inname niet slapen."
"Nice report! Ik ga de vraag nu aan jou stellen: Denk je dat 250mg goed te handlen is? Ik wil m'n gram in 4 delen. Maar als jij denkt dat 250 te veel zal zijn, dan wordt ze 200mg per capsule. Klik om te vergroten... Thanx! Naar mijn ervaring is 200 mg per capsule wel lekker, maar ik denk dat 250 mg ook wel goed te doen is. Zeker als je wel wat gewend bent, moet dat geen probleem zijn."
"ik heb het geprobeerd. En het verdiend bij mij de 2de plaats van beste stimulant. Heleeee erge praatkick echt niet normaal en je kan er lang mee door, ben half 3 s'middags begonnen en ik ben nu nog even leip, wel zo nu en dan ff bij tikken maar wat is dit lekker spul zeg valt niet ergens mee te vergelijke echt nieuw soort upper, de high voelt ook heel clean met weinig bijwerkingen en je ziet er nog normaal uit na een halve gram alleen ietsje grotere pupillen. Je hebt met dit spul ook geen down momentjes dat je ff denkt in te kakken zoals ik wel met mdma heb. In ieder geval is dit me nieuwe vervanger voor speed sinds dit minder chemisch voelt aan me lichaam en ik hier meer mee praat. 3-MMC i love that shit Klik om te vergroten... Ik zit al een hele tijd met dit topic mee te lezen, kon op het web ook maar weinig info vinden over 3-mmc, maar dat klinkt wel goed! In welke doseringen heb je die halve gram gebruikt? Ik heb zelf ook een gram 3-mmc gehaald voor een feest volgende week, als ik het geprobeerd heb laat ik jullie zeker weten of het is bevallen."
"Vraag me ook af of t t beste is er 2/3 maanden tussen te laten zitten tussen het gebruik, ik heb t vermoeden van wel , iemand enige tips? Klik om te vergroten... Ik heb zelf vorig jaar op 15 dec, 220 mg 6-apb genomen op een feestje in de RAI en op 31 dec weer 250 mg 6-apb in Berlijn. Werkte eigenlijk even goed. Behalve slaaptekort door het lange wakker blijven, voelde het minder een aanslag op mijn lichaam als bij mdma. Denk dat je zowiezo een periode tussen gebruik momenten in moet hebben. Maar wat ik zelf heb ervaren is dat als je er goed bij eet en slaapt, zal het je niet straffen als je 6-apb een keer twee weekenden kort na elkaar gebruikt."