Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goeiemorgen, Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen die pijnstillers gebruiken als versuffend middel? Zijn er hier mensen die pijnstillers nemen zonder dat zij pijn hebben of ergens last van hebben? Wat zijn de beste pijnstillers en doseringen om een beetje suffig en minder onrustig te worden? Ik ben af en toe een middel nodig om mijn paniekgevoelens en onrust weg te nemen, maar ik wil hiervoor geen gewone drugs of zware medicijnen gebruiken, tenzij het echt nodig is. In de buurt kan ik vrij aan alle pijnstillers komen die in de drogisterij worden verkocht. Ik ben benieuwd wat het beste is. Tientje84"