Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo! Ik ben sinds een paar weken begonnen met antidepressiva ivm een traumatisch voorgeval. Nu vroeg ik me af of ik op festivals 2cb kan gebruiken voor toch een soort van op peppend en euforisch gevoel. Kan iemand mij hier iets over vertellen? Ik slik citalopram. ik hoor het graag!"
"hallo, ik zit aan de citalopram en wil dus eigenlijk geen x gebruiken. Ik hoor veel over het serotine syndroom. De een zegt dat het kan gebeuren als je x pakt de andere weer niet. Nu vond ik herbal xtc. Dit zou de kans verminderen maar het effect is wel minder als bij echte xtc. Ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft? groetjes"