Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik gebruik deze voor tege migraine,, ze helpe wel goed ma verder niks met die pillen"
"Werke goed tege de koppijn..? of nog wat anders heb er neit vele over gevonden.. ze zijn wel zxwaar in ieder geval,, denk dat ik er teveel slik op en dag.. als ik koppijn heb.."
"IK heb het ook gehad.. Ma met dubbele rose mitsubishis of hoe je het ook spelt.. Ik heb echt veel water gedronken.. ma dan daarna meot je echt veel pissen.. na lang drukken op je blaas komt het er wel uit. en dan moet ik op een keer wel 6 keer pissen ofsow achter elkaar.. als ik ga slapen word ik telkens uit me slaap wakker omdat je meot pissen.. ma dan op het moment dat je echt net zo nodig moet... misschien iets te veel water..?:P"