Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Eerlijk gezegd vind ik onder de 16 te jong, maarja ik deed het zelf ook (meestal met mate) en mijn ouders vonden het ook goed als ik met mate dronk. Wel heb ik 1 of 2 x echt te veel gedronken, maar hier heb ik dan ook flink van moeten braken en ben er slecht aan geweest waardoor dat te veel drinken snel over was. Mijn ouders zijn hier nooit kwaad over geworden, maar ik had mijn eigen lesje eigenlijk al geleerd door de ellende die ik er van had. Alcohol onder de 16? Ik zou het niet adviseren maar als het dan toch moet, dan met mate."