"Voordat ik überhaupt mijn eerste joint gerookt had, was ik al erg geïnteresseerd in LSD. De werking ervan, de hallucinaties en de gedachtes die je ervan krijgt vond ik verschrikkelijk interessant! Ik wist het toen al zeker! Deze drugs, moest ik ooit een keer proberen in mijn leven. Maar pas als ik écht het gevoel had dat ik er klaar voor was. Na 5 jaar gewacht te hebben en ervaring opgedaan te hebben met wiet, hasj, truffels, paddo’s, Salvia, LSA, xtc, mdma, 4-FMP en nog veel andere dingen, had ik het idee dat ik er wel klaar voor was! Nou en dat heb ik geweten, wat een geweldige nacht heb ik gehad. Nog nooit zo’n geweldige ervaring met drugs gehad.
Samen met mijn huisgenoot hadden we besloten om ’s avonds om 8 uur onze zegel te nemen. We hebben één hele zegel gehad waar 100 mcg 1P-LSD op zat. De zelfde dag was het binnen gekomen via de post. Keurig verpakt en verzonden door RC.
20:05: We hebben de zegel onder onze tong gelegd. Smaakt nergens na en lijkt gewoon op een stukje papier wat je in je mond hebt. Ik had de zegels wel veel groter verwacht! Vond het erg kleine zegels. Zie foto van de 2 zegels in het zakje.
{
"lightbox_close": "Close",
"lightbox_next": "Next",
"lightbox_previous": "Previous",
"lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.",
"lightbox_start_slideshow": "Start slideshow",
"lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow",
"lightbox_full_screen": "Full screen",
"lightbox_thumbnails": "Thumbnails",
"lightbox_download": "Download",
"lightbox_share": "Share",
"lightbox_zoom": "Zoom",
"lightbox_new_window": "New window",
"lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar"
}
20:20: Ik ben bezig om alvast een paar joints met Haagse Bluf te draaien. Ondertussen heb ik een paar keer voorzichtig op de zegel gekauwd en weer onder mijn tong gelegd. K. (huisgenoot) zit op de bank met zijn vriendin en we luisteren wat Liquicity (drum N bass). Ik merk dat ik al het gevoel begin te krijgen dat ik ‘high’ wordt. Vond dit gevoel erg lijken op truffels die beginnen in te werken.
20:35: We besluiten om de zegel door te slikken. We zijn beide al aardig high en voelen onze benen en armen lichter worden. Ik ga staan in de kamer en begin met mijn armen te draaien en op één been te staan. K. probeert het ook en samen beginnen we hard te lachen omdat we verbaasd zijn al zo snel iets te voelen. Hierna besloot ik om even een peuk te gaan roken. Toen ik stond te roken en me steeds vager begon te voelen, kwam opeens een andere huisgenoot van ons zijn kamer uit. Een man van in de 50 die niet snel stopt met praten als hij eenmaal begonnen is. Hier had ik echt geen zin in en deed heel erg veel moeite om zo normaal mogelijk over te komen. Maar over elk woord wat ik tegen hem zei, moest ik wel 100x na denken. Ik dacht: ‘Shit, hoe reageer hier ik eigenlijk normaal op?’
21:00: We zijn naar de Ijssel gelopen samen met R. Een andere huisgenoot van mij die gewoon nuchter was en wist dat wij aan het trippen waren van de 1P-LSD. We staan bij de Ijssel en roken hier onze eerste joint. We stonden midden in de natuur met aan beide kanten water om ons heen. Het was een beetje schemerig en konden over de ‘skyline’ van Deventer kijken. Het was echt een magische plek waar we vaak gaan zitten om uit te spacen na een feest. Terwijl ik de eerste 2 trekjes van mijn joint neem, doe ik mijn ogen dicht. Na een paar seconde doe ik ze weer open en opeens zag ik niks meer normaal. Alles wat ik zag was vervormd, zag ik patronen in met verschillende kleuren. Ik keek weer naar de skyline van Deventer en zag alle lampen veranderen van kleur. Zachtjes werd het normale licht blauw, groen en geel. Ik voelde me geweldig! Alleen op dit moment merkte ik, dat ik een gigantisch hoge hartslag had.
21:15: Na een tijdje wou R. weer naar huis. Hij was gewoon nuchter en wou naar bed. Omdat K. en ik erg vaag waren, besloten we met hem mee te lopen naar huis. Alles was nog steeds aan het vervormen en verkleuren. Maar mijn hartslag werd steeds hoger en hoger. Ik vroeg aan R. of hij eens op mijn borst wou voelen en hij zei dat mijn hart écht helemaal tekeer ging. Ondertussen was K. heel paniekerig geworden en wist niet goed wat hem overkwam. Hij had gek genoeg ook zo’n hoge hartslag gekregen. We liepen rustig naar huis toe en kwamen door een park heen. In dit park kwamen K. en ik écht in een sprookjes wereld. Alles wat we zagen was vervormd en verkleurd. Wanneer we onze ogen dicht deden zagen we niets anders dan kleuren en ‘bladvormen’ die bewogen.
23:00: We waren al een tijdje thuis en zaten op de kamer van K. samen met zijn vriendin. Ik zag alles in breedbeeld. Het leek alsof ik uitgezoomd was in mijn eigen hoofd. We gingen met z’n tweeën op mijn kamer zitten en K. ging nog een joint draaien. Hij had zijn wiet in een glazen potje zitten, we begonnen te staren naar het potje en zagen dat de wiet erg op een dier leek wat we gevangen hadden in het potje. K. was nog steeds erg paniekerig en wist niet goed hoe hij met het LSD gevoel om moest gaan. Hierdoor durfde hij zijn vinger niet in het potje te steken om het ‘diertje’ eruit te halen en hem in de grinder te doen. Na een tijdje was het toch gelukt om een joint te draaien en K. had het gevoel dat hij een beest vermoord had. Op de TV hadden we muziek aan gezet van Liquicity waar toevallige echte ‘LSD achtige’ plaatjes op stonden. We zaten lang te staren naar deze plaatjes en zagen hierin alles bewegen en overal zagen we driehoeken, cirkels en ‘katten hoofden’ in.
00:00: We zijn weer een stuk gaan wandelen, hebben nog een joint gerookt en het begint weer erg hard zijn werk te doen. We zaten op een bankje en K. was nog steeds erg paniekerig en wist niet hoe hij ermee om moest gaan. Ik gaf hem de tip om zijn oortjes in te doen, en zijn ogen even dicht te houden. Nadat hij dit gedaan had, kon hij opeens helemaal genieten van de 1P-LSD. Raar genoeg had hij hierna pas door hoe hij met het effect moest omgaan. Op een gegeven moment liepen we een stuk en keek ik naar de tegels voor me. Opeens zag ik mezelf kleiner worden en zoomde mijn beeld helemaal in op de tegels. Na een paar seconde zoomde mijn beeld juist heel erg uit. Dit moment was heel vaag, ik zag mezelf van boven af lopen met K. die naast mij liep. Dit beeld bleef maar een paar seconde en daarna zag ik weer gewoon normaal. Ik vond het echt een geweldige ervaring en had nooit gedacht dat ik dat zelf zou mee maken!
01:00: We zijn even thuis geweest om daar weer twee joints te draaien. Weer hebben we het gevoel dat we een beest uit het glazen potje moeten halen en deze vermoorden door hem in de grinder te stoppen. Na het draaien van de joints zijn we weer naar buiten gegaan en besloten we om weer naar het park te gaan waar we aan het begin van onze trip door heen liepen. Dit park was echt geweldig mooi, alle bomen waren S-vormig en de heuvels in het park bewogen weer. Ik dacht net dat het effect minder begon te worden, maar eenmaal in het park knalde hij er weer vol in.
02:00: We zitten te blowen op een bankje in het park. Het was helemaal stil om ons heen en opeens hoorde we in de verte regen aan komen. Dit was echt geweldig om te horen, het zachte getik op de bladeren en de koele druppels die op ons vielen. Opeens ging ik terug naar mijn jeugd, toen ik als 8 jarige jochie in een tent lag en het begon te regen.
03:00: Het effect was al aardig af genomen. Het effect was nog steeds flink aanwezig maar de visuals waren bij mij zo goed als weg. Tenzij ik mijn ogen dicht deed en weer allemaal kleuren en vormen begon te zien. K. was nog steeds hard aan het hallucineren. We hebben nog een dik uur op mijn kamer gezeten naar muziek te luisteren en te praten over onze meest zieke trip ooit.
04:30: We besloten om te gaan slapen. Ik was binnen een half uur in dromenland. Maar K. kon pas om 08:00 in slaap komen.
Als ik er zo op terug kijk was het echt mijn meest intense drugs ervaring ooit! Hopelijk kan ik nog vaak genieten van dit spul. Binnenkort ga ik naar een Drum N Bass feest waar ik een lage dosis 1P-LSD ga nemen. Ben heel benieuwd hoe dit gaat bevallen!"