Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Snelleke Snel zei: Goed verhaal, lekker kort ook Klik om te vergroten... Ik zou er een boek over schrijven"
"Revolutionair zei: Dank je wel! Het is ook een handleiding geworden op het forum Nu gaat het alleen nog even over de kleine details waar nog onduidelijkheid over is. Klik om te vergroten... Ja het is dat ik nog de tijd niet heb nu om alles goed door te lezen, maar help graag met de kennis over gezondheid en de mens die ik heb! Wat zijn de kleine dingen die nog niet duidelijk zijn nu?"
"Revolutionair zei: Voor mij niet maar voor sommige wel. Lees het maar door. Klik om te vergroten... Teveel om te lezen nu haha, mooi leesvoer voor in de trein aankomende week"
"Gokje, (geen idee hoe en met wat je G maakt..) dat het afhankelijk is van de hoeveelheid combinatie van de middelen en de chemische reactie uiteindelijk? Misschien heeft de ene dealer net wat meer verstand van scheikunde dan de ander"
"Revolutionair zei: Dat is zeker zo maar wat dus de vraag was wat ik niet duidelijk had vermeld. Is de stinkende ghb meer schadelijker dan de 'schone' ghb? Klik om te vergroten... Iemand zei me ooit 'hoe viezer de smaak, hoe beter het spul' maar ik heb dus geen idee of het schadelijker is of niet... Ik lees even mee!"
"Natozlato zei: Je hebt pas 5 dagen last, en krijgt meteen pillen van de dokter? Wat zijn dat voor pillen als ik vragen mag? Klik om te vergroten... Ik denk niet dat hij dat volledig weet als de dokter niet eens weet waarvoor ze moeten zijn..."
"Vraagke zei: Maar als het niet door de drugs komt denk ik wss pure o ocd ofzo wel kut maarja Klik om te vergroten... Al kom je het nooit te weten, als de dokter het niet weet zal het wel ocd zijn... Maar je moet er zelf mee kunnen leven, niet de dokter Vraagke zei: En soms ook agressie aanvallen erbij omdat ik er niet meer tegen kan Klik om te vergroten... Zonde van je energie.. ik zou je energie in dingen stoppen die je leuk vindt om te doen! Wat doe je graag of wil je graag ooit nog een keer doen/kunnen?"
"Perzikje zei: Soort morfine, maar dan veel heftiger Klik om te vergroten... Maar wat zou een reden zijn om dat te nemen? Is een pijn bestrijdend ofja verlichtend middel denk ik dan..."
"Perzikje zei: Wou dat ik mijn GHB gewoon kon laten staan 🤷🏻♀️ Mja, ik heb dat met alles wat thuis ligt. Moet perse op ofzo. Vervelend Klik om te vergroten... Waarom kan je het niet mooi in je flesje laten zitten dan? Maakt dat gtje je moment zoveel beter dan?"
"8️⃣6️⃣ zei: Benieuwd hoe het vanavond gaat! Klik om te vergroten... Juist alles doen behalve daaraan denken al! Lekker focussen op je dag nu en er een mooie dag van maken"