Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik maak ongeveer hetzelfde mee. Ik denk soms dat ik gewoon kan stoppen zonder meer maar weet wel dat de realiteit anders is. Tja, wanneer ging ik weer stoppen? januari, februari, vorige zomer...? Binnenkort maar uiteindelijk staat er alweer een nieuwe zomer voor de deur en wat is er veranderd? vanalles weer beleefd maar nog niet gestopt. Ik vraag me ook dikwijls af of er nog mensen zijn die hetzelfde meemaken? Ik zou ook zot worden van de gedachte: het brengt me enkel in de problemen, dieper en dieper en meer en meer en weet het en zie het. Waarom doe ik dat dan nog? wat stom en idioot en voor velen slaat dit nergens op. Awel, voor mij ook niet Ik heb nog niet veel nuttig geschreven maar misschien helpt het je om te weten dat je niet alleen bent. Misschien volgen er nog nuttigere berichten, maar het zal niet meer voor nu zijn. Straks om 6u15 wekker en soms hoor ik hem zelfs niet meer... Gevaarlijk als je moet gaan werken dus ga ver pc uitzetten. Sterkte en uiteindelijk komt het wel goed met jou ze!!!"