Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste levensgenieters, Ik gebruik nu al een tijdje 3cmc en 2mmc omdat de 3mmc markt hier best klein is. Nu wil ik een keertje wat nieuws proberen maar weet niet waar ik moet beginnen. Ik hou van een goeie rush en een lekker scherp gevoel, mensen die aanraders hebben?"
"Beste levensgenieters, Ik ben sinds kort 3-cmc aan het uittesten en moet zeggen dat het me net wat tekort doet aan gevoel en euforie. Nu is mijn vraag aan medegebruikers: Is dit stofje naar jullie gevoel ook veel slechter voor de neus? Moet zeggen dat ik er veel meer last van heb bij 3-cmc dan andere snuifjes."
"Beste levensgenieter, Ik ben sinds kort ook wat research chemicals aan het proberen en vroeg me af of er mensen zijn die hun ervaringen met 3/4-fma kunnen delen. Ben wat achterhoudend met het kopen aangezien ik niet weet wat ik kan verwachten, zijn er middelen die er op lijken?"