Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mischien ben ik een beetje laat maar toen ik dit zag wou ik toch mij mening geven. Ik gebruik zelf al bijna 2 jaar Melatonine(10mg) vanwege een slaapstoornis die zich bij mij vroeg heeft ontwikkeld(ben bijna 1. De ervaring leert mij, zoals hierboven al staat, dat regelmaat het allerbelangrijkste is van het gebruik. Melatonine is niet een slaapmiddel maar een middel om je biologisch klok recht te trekken. Het is dan ook van groot belang dat je het dagelijks op hetzelfde tijd slikt. Sterker nog, als je dit een tijd lang doet merk je dat je ook een avond zonder pil goed slaapt. Als je melatonine gebruikt moet je dat met regelmaat doen, ook als je later opblijft dan de normale tijd waarop je het inneemt! Dit dus omdat je een ritme moet kweken. Het is met melatonine ook niet moeilijk om tijdens de piek ervan wakker te blijven(als je even je ogen dicht doet val je wel in slaap)maar als je bezig bent is dit makkelijk te weerstaan. Ondanks het recept gebruik ik het ook 1 uur voor het slapen omdat dat voor mij beter werkt. Verder vind ik het spul een wondermiddel(voor degene die een probleem met hun biologisch klok hebben). Het is niet verslavend en doet wat het moet doen. Sterkte ermee"
"ik heb eventjes rondgekeken op dit forum maar kon toch niet zo goed antwoord vinden op mijn vraag: Ik ben een beetje onhandig en denk dat als ik een gram mdma moet delen in 10 of 8 stukken dat dat een ontzettende rotzooi wordt ( heb ook nog is 3 gram te verdelen).Ook is mijn weegschaal niet precies genoeg om het goedje goed af te wegen daarom was mijn vraag. Kan ik een gram kristallen oplossen in een liter water(goed roeren natuurlijk) en er vervolgens vanuit gaan dat er in elke 100 ml water 100 mg mdma zit(dus gewoon gelijk verdeeld). Dit leek mij een makkelijke manier van verdelen bvd"
"kunlan zei: Heb je dan echt zo weinig inzicht dat je niet op het oog 8 gelijke lijntjes kan maken ? Klik om te vergroten... nee denk eigenlijk dat dat bij mij echt een troep wordt, dan maar even door de smaak heen bijten."
"Wacky zei: Zowieso, ik geloof onmiddelijk dat het slecht is voor je tanden, maar zelfs als het 10 keer zo slecht is als energy drink zal het nog niet in 1 keer een ravage aanrichten ofzo. Je gebruikt dit zo infrequent, en waarschijnlijk spoel je direct na met wat anders dat je er volgens mij echt niet zo spastisch over hoeft te doen. Klik om te vergroten... ja dat dacht ik al, ik gebruik het goedje 1 keer in de 3 maanden dus was niet erg bang dat me gebit ervan kapot zou gaan. Ik ga het gewoon proberen te verdelen als het niet goed gaat kan ik het altijd nog in een fles gooien."