Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Mijn 2de keer xtc heb ik deze combinatie ook voor het eerst geprobeerd op een goa en ik vond het echt super! ik heb ook een keer enkel paddo's gebruikt tijdens het uitgaan en ik vond het helemaal niet leuk. Al die mensen en die drukte, dat was me iets te veel. Dit is gewoon het leukst in de natuur vind ik."
"No Trigger (aanrader), Strike Anywhere, Monster Squad, Coheed and Cambria, Anti-Flag, Millencollin, A Wilhelm Scream, The Riot Before... Keuze genoeg als je maar zoekt"
"10 april -> Selected DnB @ albatros, Leuven"
"http://www.youtube.com/watch?v=gwV4W16leeo"