Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat leuk om te lezen. Ik ben 40 en voor mij zijn techno feestje en festivals de uitlaatklep in mijn drukke werk en gezinsleven! 2 jaar geleden voor het eerst mijn vrouw meegenomen en nu gaan we regelmatig samen naar een feestje en lekker los op XTC! Dat met zân tweeĂ«n doen is echt zo gaaf!"
"đșPsyTekz zei: Met nu bedoel je 1 jaar terug? Klik om te vergroten... Helaas wel ja, hoop dat er snel weer kunnen gaan!"