Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@PsyTekZ Dankjewel voor je tips en herkenning!"
"@Sofia87 dankjewel voor het delen van je verhaal. Ik herken me deels in wat je zegt: niet gebruiken als toevlucht. bedankt"
"Hoi, ik ben een meisje en 21 jaar oud. Ik ben sinds 13 juli 2016 helemaal clean van coke en hasj. De laatste tijd heb ik weer erg veel zin om te gebruiken. Door verschillende gebeurtenissen de laatste tijd, zoals overleden familieleden en een zelfmoordpoging van m’n moeder, is het moeilijk om mezelf onder controle te houden. Ik ben 2 jaar verslaafd geweest aan coke, ik gebruikte overal en was continu ermee bezig. Wanneer ik niet lekker in me vel zat gebruikte ik dit als uit weg. Nu heb ik veel moeite met emoties voelen, en de laatste tijd heb ik dan van die kleine soort mini paniek aanvallen waarin ik wil gebruiken, en dan ook echt boos of Somber wordt als ik dit niet doe. Ik gebruikte voorheen ook wel eens hasj maar ik ben bang dat als ik daarin terug val dat m’n gedachte gang denkt “fuck it” en dat ik weer aan de coke ga. Gevaarlijke daarin is, dat ik mezelf weer opnieuw erin ga verliezen. Coke heeft veel in mezelf verpest maar was wel het lekkerste ooit voor mij. Ik hou er echt van. Herkent iemand dit? Zo ja, wat werkte er voor jou?"