Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allen, ik moet 2x per dag 10mg methylfenidaat slikken voor ADD. Nu heb ik een proefwerk morgen en moet nog ff leren. Om wakker te blijven heb ik maar een dubbele dosis genomen, is dit denken jullie genoeg voor een studeer kick of kan ik beter nog 10mg bij nemen, Even voor de praktische info, Ik zit pas een week ofzo op deze medicatie en heb het voor ik hier aan begon ook nog niet eerder genomen dus ik ben er best wel nieuw toe, ook heb ik wel gemerkt dat ik van mijn normale dossis eigenlijk niet veel anders merk dan concentratie verbetering. Alvast bedankt Update: Ik heb uiteindelijk na 2 uurtjes maar 10mg bij genomen ik heb niet het gevoel dat het het effect heeft verstrekt maar zeker wel heeft verlengd. Heb net mijn boeken dichtgeslagen met een voldaan gevoel, slapen gaat hem alleen niet meer worden nu 😅."
"Dirkjan zei: Dat is een beetje het idee. Het is een medicijn dat is ontwikkeld voor mensen met adhd/add en concentratie problemen. Klik om te vergroten... Ja dat snap ik daarom heb ik het, ik was alleen benieuwd of het andere effecten met zich mee zou brengen."