Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt voor je reactie. De cannabis wist ik van, dus daar stel ik me geen vragen bij, bij het aantreffen in zijn urine. Echter de cocaïne wel. hij heeft een verleden ermee, en wist dit. Maar de ontgoocheling errond, dat dit na mijn rug gebeurd is, je enorm. Vooral het afliegen doet me meer pijn dan te horen dat hij misschien af en toe eens wat nam. Ik ben totaal in deze wereld niet thuis, en daarom zoek ik wat antwoorden."
"Hallo iedereen, Ik ben eigenlijk een beetje op zoek naar mensen die herkennen wat er momenteel gaande is met mijn man. Hij is momenteel al een maand in opname, maar veel wijzer zijn we nog niet geworden, althans ik niet. Wij zijn 8 jaar samen, en 2 kindjes. Alles ging goed, mijn man rookte sinds een jaar in de avond een joint, om rustig te zijn. Nadat hij gestopt was met alcoholgebruik. Dit was ok.. hij was rustig niks aan de hand. Tot maand terug. Hij bouwde dit af, vroeg medicijnen aan de dokter om dit beetje te ondersteunen, maar die deden precies geen goed. Hij begon dingen te zien die er niet waren, kon amper stil zitten, paniekaanvallen, onrust, schudden en beven enz.. 2x spoedopname gehad.. en toen kwam de aap uit de mouw. Er werd cocaïne in zijn urine aangetroffen.. Volgens hem kon dit totaal niet zijn, beweerde bij hoog en laag dat dit misschien door die medicijnen kwam, dan was het omdat hij vroeger gebruikte en dit opgeslagen was in zijn vetmassa enz.. Ondertussen is hij een maand in opname, maar rept met geen woord over de gevonden cocaïne in zijn urine nog. En ik vraag er ook niet meer na, want dan creëer ik een discussie die ik liever niet meer wil. Zijn gedrag is ondertussen onuitstaanbaar geworden, wil de overheid aanklagen, ziet enkel wat hij gedaan heeft in onze jaren samen.. hij zit volledig in een slachtofferrol, waarbij hij vooral veel liegt dingen zegt die totaal geen waar zijn enz enz.. Ik wou even luisteren hier, of iemand me kan bevestigen of dit gewoon afkick gedrag is? Beeld ik mezelf dingen in, want op den duur twijfel je aan alles. En begin ik me af te vragen wie die man is waarmee ik getrouwd ben momenteel… Gr sylvie"
"Ik heb nogthans al vaak gezegd, herhaaldelijk dat hij er niet moet mee inzitten als het echt zo is. Dat ik het niet erg vind, maar dat ik gewoon liever heb dat hij eerlijk is."
"Ja hoor, is vrijwillig"