Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Thnx! Stabiel ben ik. Maar welke benzo en welk tijdstip, dat is wat mijn ocd brein wilt weten 😅. Zou jij een lijstje per dag kunnen maken voor mij?"
"Goedenacht! Na lang twijfelen vraag ik heb ik na lang twijfelen dit bericht gestuurd. Sinds januari '25 vraag/schreeuw ik al om hulp. Ambulant afbouwen willen ze niet, het heeft niet mijn voorkeur gezien mijn ingewikkelde (medische) situatie. En iedereen wijst naar elkaar zonder iets te doen. Ik (en mijn psycholoog) zijn het hier niet mee eens, want ik ben zelf al zonder medicatie een stuk afgebouwd. Mocht er iemand een schema willen en kunnen maken, kan ik in een pb mijn medische situatie uitleggen. Als ik dat hier doe, ben ik bang dat ik herkend wordt door mijn artsen... Ik gebruik nu ondertussen een jaar lang. Eerst Xyrem in de nacht, 3x 9ml per nacht. Uiteindelijk sinds januari overgestapt op ghb van de nacht apotheker. Nu gebruik ik 1.7mml in de nacht samen met Lorazepam 1mg en 1 phenubut 150mg sinds een week. Overdag neem ik om de 2 uur 1.7ml. De situatie waar ik inzit is heel stressvol, vanwege meerdere externe factoren waar ik geen invloed op heb. Daarom zou het zo fijn zijn als iemand een duidelijk schema opstelt, zodat ik daar niet meer hoef na te denken. Hulp voor mij en de kinderen is al aanwezig op psychologisch gebied. De dealer kan aan alles komen qua pammetjes ect. Maar ik wil er geen verslaving bij....dus daarom vraag ik de hulp van een ervaringsdeskundige ❤️. Dus wie o wie is mijn reddende engel en kan een richtlijn maken zodat ik mij kan concentreren op de rest wat er toe doet? Ik kan bij de Brijder in behandeling zodra ik clean ben!"
"Januari is het afkick circus begonnen! Het vervelende is dat de Brijder mij in maart heeft terug verwezen naar de huisarts voor een andere oplossing. (Ik heb namelijk een andere niet psychische klacht die op "zou" kunnen spelen... Ik zelf ben al op eigen kracht zonder medicatie, afgebouwd van 7ml per 2 uur maar 1.7ml. ik heb maanden lang op 2ml gezeten. Nu dus 1.7 ml... Maar ik weet niet hoe nu verder en ik wil niet van de regen in de drup raken 😓 De huisarts heeft aan dat ze er te weinig over weet en heeft mij doorverwezen naar de PAAZ in zaandam. Op zich heel fijn, alleen zij kunnen een dag van tevoren pas aangeven dat er plek is. Ik heb 2 kinderen, daar heb ik geen noodplan voor liggen. Sociale kring is te klein, opa en oma wonen te ver weg, papa en ik zijn gescheiden, maar hij kan geen verlof krijgen in deze periode. Ik heb een hele betrokken en goed psycholoog waar ik dagelijks contact mee heb. Zij weet ook niet hoe het kunnen aankleden van de PAAZ afdeling. Alle artsen die betrokken zijn (5 stuks), wijzen naar elkaar en schrijven geen medicatie of afbouwschema. Zou 1 van jullie alsjeblieft kunnen helpen zodat ik er vanaf ben en op een veilige manier? Ik heb gewoon iemand nodig die even een hand over mijn schouder legt en zegt; "komt wel goed, hier heb je een schema...""
"Dankjewel 🙌🏻. Ik ga het zo aanpakken zoals je zei en afbouwen. Dit is wat ik nodig had ❤️"
"Orginele bericht is aangepast met meer info 😁"
"Ik ben heel benieuwd hoe je het ervaren hebt en hoe het nu met je gaat!"