Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb helaas een hersentumor en hem div. pammen voorgeschreven gekregen. Begon met lorazepam, die deed op een gegeven moment niks meer, daarna de oxacepam 10 mg, voelde er niks van en toen de 50 mg genomen. 3 keer daags. In het begin voelde ik mij wel chill maar nu met ik er niks meer van. Ben er nu helaas al 2 jaar aan verslaafd. Afbouwen lukt me niet. Ik haat het om ze te nemen want ik denk dat ik ze niet meer nodig heb. Als ik probeer af te bouwen komen die angstgevoelens en rare onderbuikgevoel dubbel terug. Ik denk dat het wel tussen mijn oren zit want als ik er dan weer 1 neem trekt dat gevoel weer even weg maar nier dat fijne rustgevende gevoel wat ik in het begin had. Heb ook clonazepine liggen. Misschien moet ik die eens proberen om weer dat lekkere ontspannende gevoel te krijgen maar heb weer gelezen dat die heel slecht zijn voor je hersenen. Dit vanwege mijn hersenen tumor dus durf niet te nemen. Moest laatst met spoed naar het ziekenhuis en kreeg in de ambulance een injectie met fontanel en valium. Jezus, dat was lekker. Lekker relaxed en euforisch. Werd er zelfs vrolijk en blij van. Haha. Iemand die mij kan vertellen met welke pam ik het best de oxacepam kan afbouwen."
"Sylver zei: Ik heb helaas een hersentumor en hem div. pammen voorgeschreven gekregen. Begon met lorazepam, die deed op een gegeven moment niks meer, daarna de oxacepam 10 mg, voelde er niks van en toen de 50 mg genomen. 3 keer daags. In het begin voelde ik mij wel chill maar nu met ik er niks meer van. Ben er nu helaas al 2 jaar aan verslaafd. Afbouwen lukt me niet. Ik haat het om ze te nemen want ik denk dat ik ze niet meer nodig heb. Als ik probeer af te bouwen komen die angstgevoelens en rare onderbuikgevoel dubbel terug. Ik denk dat het wel tussen mijn oren zit want als ik er dan weer 1 neem trekt dat gevoel weer even weg maar nier dat fijne rustgevende gevoel wat ik in het begin had. Heb ook clonazepine liggen. Misschien moet ik die eens proberen om weer dat lekkere ontspannende gevoel te krijgen maar heb weer gelezen dat die heel slecht zijn voor je hersenen. Dit vanwege mijn hersenen tumor dus durf niet te nemen. Moest laatst met spoed naar het ziekenhuis en kreeg in de ambulance een injectie met fontanel en valium. Jezus, dat was lekker. Lekker relaxed en euforisch. Werd er zelfs vrolijk en blij van. Haha. Iemand die mij kan vertellen met welke pam ik het best de oxacepam kan afbouwen. Klik om te vergroten... Ik bedoel fentanil met valium"