Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zou op een feestje niet in 1 x een hele erin gooien...thuis wel een aantal keren gedaan, prima in zo'n setting, maar op een feestje wil je toch niet ineens knetter-strak staan .. je kan ook beginnen met een halfje, en dan na een uurtje nog een halfje erbij doen? Werkt bij mij altijd prima Off-topic: ik ga ook naar Valhalla de 20ste! Lijkt me supergaaf!!!"
"Die ik had waren plus-minnetjes, en idd vrij zwaar, 190 mg. Ging wel hard, maar wel lekker (eerlijk gezged..)... Alleen voor op een feestje had ik me er niet fijn bij gevoeld."