Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een vraag, hopelijk kan iemand dit beantwoorden. Ik slikte voorheen 100 mg seroquel (twee kortwerkende, een langwerkende. (eerst 25,50,75,100 steeds meer nodig). Daarbij, heel af en toen zolpidem. Max twee keer per maand. Sinds kort hielp de 100 mg niet meer, en moest er steeds vaker weer teruggrijpen op een extra zolpidem. Sliep wel door ermee. Daarna eens geprobeerd zonder seroquel enkel op zolpidem te slapen. Inslapen prima, maar telkens na drie uur wakker. Doorslapen echt niet meer. De psych wil lorazepam voorschrijven. Wil dolgraag van alle troep af. Maar nacht na nacht drie uur slapen gaat ook niet. Wie weet wat gezonder is. Seroquel (misschien hoger om te slapen) of zoals nu, gestopt met seroquel, maar meer zolpidem of lorazepam? Wat is gezonder en makkelijker afbouwen?"