"Hoi allemaal!
Ik dacht; laat ik eens een update geven haha!
Na goed nagedacht te hebben besloot ik toch maar Hardbass over te slaan voor mijn eigen gezondheid.. merkte gewoon echt aan mijn lichaam (vooral mentaal) dat ik even pauze moest nemen van de drugs, en nee, het is niet zo dat ik niet zonder drugs naar een feest kan. Maar ik heb er moeite mee om nuchter te blijven als al mijn vrienden wel lekker van de kaart zijn.
Een paar dagen geleden ben ik naar Qapital geweest, en na een pauze van 4 maanden 100% drugsvrij leek het mij een mooie gelegenheid om het weer eens te gaan proberen. Had deze keer gele mario's (180mg).
hier een klein reportje over hoe de avond is verlopen;
22:00 - Mijn vrienden en ik waren net binnen, hadden er allemaal heel veel zin in en waren ook met een super grote groep, besloten eerst rustig even wat te gaan drinken en de boel te verkennen.
0:00 - Nu leek het mij een mooie tijd om mijn eerste halfje af te bijten, bekertje water gehaald aan de bar, goed plekje uitgekozen in het midden van de menigte, en hoppa, daar ging ie. Normaal werd ik altijd een beetje onrustig in m'n hoofd na het nemen van een pilletje, ik dacht dan vaak aan alles wat fout kon gaan. Nu had ik daar totaal geen last van, echter; ik keek juist weer uit naar dat heerlijke gevoel, en de toffe avond die ik zal gaan hebben.
0:15 - Begon hem al lichtjes te voelen.. wonderbaarlijk voel ik hem altijd al heel snel. Ik voelde mij nog redelijk nuchter, maar begon me wel al een beetje zweverig te voelen, jullie kennen het wel, de bekende voorverschijnselen
0:25 - Merkte dat ik vaak niet meer snapte wat mensen bedoelde als ze wat tegen me zeiden, zei heel vaak 'hé!?' als iemand wat vroeg, en daarna knikte ik maar ja in de hoop dat dat het goede antwoord zou zijn.. hahaha. Af en toe voelde ik de pil ineens heel hard opkomen, mijn ogen rolde dan en ik begon heftig te kauwen, dit duurde telkens maar een seconde of 5 en toen voelde ik me weer nuchter. Ik dacht 'het zal wel', het maakte me niet zo veel uit want ik stond lekker los te gaan op de muziek met m'n vrienden
0:45 - Ik wilde net naar een vriendin toe lopen om te vragen of ze zin had om wat drinken te halen, tot ik ineens stilklapte, m'n ogen gingen opeens alle kanten op en ik kon niet stoppen met kauwen, wow wat voelde dit goed, ik leefde even 30 seconden in mijn eigen wereld tot ik weer bij trok, mijn vriendin stond voor me neus en lachte naar me waarop ze zei 'Wow, jij gaat lekker hé!', ik knikte en kreeg een lach op me gezicht die een hele lange tijd bleef staan. Op dit moment drong de muziek niet eens tot me door, ik leefde echt even in mijn eigen wereldje. Alles was inneens zo fijn, en ik vond dat het tijd was om al mijn vriendinnen een flinke knuffel te geven, en iedereen te vertellen dat ze zo veel voor me beteken
0:45 - 6:00 - Ik ben de hele avond lekker gegaan, mijn eerste halfje werkte uit na een uur of 2, ik voelde me toen ineens weer redelijk nuchter en besloot weer een halfje bij te pakken, na een kwartiertje voelde ik me weer helemaal fijn en zat ik weer lekker te pieken. Rond een uur of 6 had ik een heerlijke comedown, normaal ben ik altijd misselijk bij de comedown, maar nu heb ik hier totaal geen last van gehad. Heb nog lekker het laatste uurtje flink door kunnen stampen, en toen ik in de trein zat kon ik alleen maar na genieten over de vette avond die ik heb gehad!!
--
Ik merk dus echt dat die pauze me goed hebt gedaan, en mijn volgende keer gebruiken wordt pas weer over 2,5 maand! Ik verwacht dan weer lekker te gaan pieken haha!
Wel had ik niet zo veel energie als de eerste paar keren dat ik PERSÉ MOEST BEWEGEN(!), maar het was overduidelijk beter dan de vorige keer, en ik kon de hele avond door stampen zonder moe te worden of in te kakken!
Ik wil jullie echt bedanken voor de tips!
Ik ga weer als vanouds lekker!
ciao!"