Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Voor een debatavond voor mijn opleiding Journalistiek in Amsterdam, ben ik op zoek naar mensen die vanuit eigen ervaring een mening hebben over de volgende stelling: XTC moet gelegaliseerd worden. Ben jij voor of tegen deze stelling? En zou je ervoor open staan om deze stelling te verdedigen in een debat? Reageer dan even, of stuur een berichtje: dan neem ik contact op. Goed om te weten: het debat wordt niet opgenomen, vindt plaats op de universiteit en er is maar beperkt publiek (ongeveer 50 man)."