Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste forumleden, Momenteel ben ik bezig met een scriptie over GHB en het imago van deze drug. Het antwoord op deze vraag kan ik niet geven als ik niet weet welk beeld jongeren van de partydrug hebben. Dus mijn vraag aan jullie.. Willen jullie in drie woorden (of een korte beschrijving) jullie beeld van de drug geven? En kun je daarbij aangeven of je wel/niet in aanraking geweest bent met GHB. Graag zonder gebruik van alle informatie op dit forum/internet, dus met je eigen kennis! Alvast bedankt."
"Chris Pontius zei: Maar is het wel zo'n goed idee voor je scriptie om het te vragen op een Drugsforum? Een erg representatief beeld zul je dan niet krijgen denk ik. Klik om te vergroten... Klopt, het drugsforum is een deel van het onderzoek.. Je ziet al duidelijk verschil tussen mensen die het nog nooit hebben gebruikt en de mensen die het wel eens geprobeerd hebben.."