Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik ben met een aantal mede studenten bezig om me verder te verdiepen in de beweegreden van middelbare scholieren om voor de schoolfeesten alcohol te drinken. En ik hoop dat jullie ons daarbij kunnen helpen. Drinken jullie in voor een schoolfeest (of voor de oudere mensen deed je dat?) En wat was dan de reden? Indrinken alleen of met vrienden? En om welke hoeveelheid drank ging het? Waren ouders op de hoogte van het indrinken? Zouden jullie wat antwoord op deze vragen willen geven."
"Hallo allemaal, Alvast bedankt voor de reacties!! Ik hoop dat er nog een hoop mensen antwoord willen geven. Het zou fijn zijn als jullie op alle vragen antwoord geven net als hakunamatata daar kunnen we het meeste mee. groetjes!"