Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lieve lotgenoten, Na jarenlange oxycodon verslaafd te zijn heb ik me laten opnemen in en veravingskliniek GGZ en kreeg Suboxone, dit heeft mij binnen 2 weken van de oxy af kunnen komen zonder enige ontwenning, voor mij een wondermiddel. Echt een aanrader voor jullie. Mvgjolene"
"KatootjeP zei: Hallo allemaal ik ben nieuw hier. Ik ben een aantal jaar verslaafd aan oxycodon en het lukt me maar niet om af te bouwen. In zou graag in contact komen met lotgenoten die ook willen afkicken of dat hebben gedaan. Klik om te vergroten... Hi , Ben je al afgekickt? Ik ben na jarenlang verslaving oxy opgenomen geweest en heb toen Suboxone gekregen , dit was voor mij een ooJessica Bakker https://www.arte.tv/fr/videos/086904-000-A/la-vie-de-brian-jones/?fbclid=IwAR18X45HIulpSW_1ghenaC- bheZFgzZpTQ_iCWCBiws4ik5y1b6GgEd95Lm130 KatootjeP zei: Hallo allemaal ik ben nieuw hier. Ik ben een aantal jaar verslaafd aan oxycodon en het lukt me maar niet om af te bouwen. In zou graag in contact komen met lotgenoten die ook willen afkicken of dat hebben gedaan. Klik om te vergroten... Suboxone heeft mij binnen 2 weken van de oxy afgeraakt, voor mij was het een wondermiddel, dit vangt je ontwenning op , ik zou dit zeker gaan proberen, ik weet alleen niet of je dat van je huisarts krijgt maar ik kreeg het in een afkick kliniek en je kan ze ook op internet kopen maar dat blijdt link. Ik zou als ik jou was je laten opnemen en vragen naar Suboxone, dat is zelfde als methadon alleen dit is vele malen minder verslavend. Succes en sterkte, ik weet waar je vandaan moet gaan komen. Gr Jolene"
"KlaasVaak zei: Ben jij niet gewoon arbeidsongeschikt? Het lijkt me heel moeilijk om te blijven werken in jouw situatie. Klik om te vergroten... Suboxone nemen, binnen 2 weken ben je afgebouwd en ben je klaar. Sterkte en succes!!"
"KlaasVaak zei: Ben jij niet gewoon arbeidsongeschikt? Het lijkt me heel moeilijk om te blijven werken in jouw situatie. Klik om te vergroten... Suboxone nemen, binnen 2 weken ben je klaar. Sterkte en succes! Jolene"
"Jullie kunnen mij altijd vragen gaan stellen over suboxone en hoe het mij is vergaan in de kliniek ivm zware oxy verslaving bijna 7 jaar. Kreeg ze voor mijn hernia en uiteindelijk afhankelijk geworden door te snel afgebouwd door mij huisarts, die weten het niet hoe het op de juiste manier moet. Laat je aub opnemen en vraag voor Suboxone is een soort methadon maar dan bel minder verslavender, je krijgt suboxone alleen van je verslavingsarts. Dit is vele malen beter dan met de oxy afbouwen. Binnen 2 weken (bij mij) was ik klaar lichamelijk, daarna het geestelijke dat is vreselijk zwaar, ik kreeg daarvoor Naltrexone. Dat werkt tegen de geestelijke Cravings. Succes en sterkte. Mvg.jolene"
"Sterretje1984 zei: Was je nog op zoek naar lotgenoten? Hier ook een nieuw lid die gestopt is sinds afgelopen zondag (zaterdag voor het laatst genomen). Ik gebruik nu sinds een jaar of 7 oxycodon. Steeds meer voor hetzelfde effect (eerste jaren pijnstilling, laatste jaren voor energie en ontspanning) op het einde 200mg per dag, verdeeld over 2x40mg langwerkend en 4x 30mg kortwerkend. Denk dat ik lichamelijk het ergste van het stoppen nu achter de rug heb. Nu nog volhouden om niet terug te vallen (want ik ben al een keer of 6 gestopt maar altijd weer terug gevallen). Klik om te vergroten... Lees mijn verhaal aub. Gr Jolene"
"CaRRita zei: Dag KatootjeP, Ik heb zelf een keer geprobeerd om af te bouwen, van zeg maar 30 mg per dag naar 5. Ik ben toen tot 10 gekomen (één dagje met 5), maar ik zit nu al weer tijden op 20. Aan het begin van de maand, als ik nieuwe voorraad heb, neem ik vaak 30 of 35 en dan vervolgens moet ik aan het einde van de maand weer tellen en een aantal dagen 15 nemen. Natuurlijk neem ik me dan voor om op de 15 te blijven, maar dat lukt gewoon niet. Het is bij mij vooral geestelijk, de oxy maakt dat ik er niet echt hoef te zijn, niet zo bewust te zijn van mijn gevoelens. Dat maakt het stoppen zo moeilijk. Ik ben nu een half jaar in therapie en ik hoop daardoor straks sterk en positief genoeg te zijn om weer serieus te gaan afbouwen. Zou je nog wat meer over jouw situatie qua afbouwen willen vertellen? Klik om te vergroten... Probeer Suboxone te krijgen via je verslavingsarts. Lees aub mijn verhaal, hoop dat het je gaat helpen Gr Jolene"
"KatootjeP zei: Hallo allemaal ik ben nieuw hier. Ik ben een aantal jaar verslaafd aan oxycodon en het lukt me maar niet om af te bouwen. In zou graag in contact komen met lotgenoten die ook willen afkicken of dat hebben gedaan. Klik om te vergroten... Hoi, lees aub mijn verhaal, ik kreeg. suboxone in een kliniek van mijn verslavingsarts het beste wat mij is overkomen, binnen 2 weken was het klaar. Mvg.jolene"