Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo ik ben over 4dagen weer in nederland en heb 5 maanden geen wiet gerookt helaas maar ik wil wel beginen ben wel es eerder gestopt geweest en moest toen kotsen komt dit door zware shaq kan ik beter met siggaretten roken en met hoeveel moet ik weer beginnen ik hoop snel antwoord te krijgen!!"
"RE:fool oke RE: Tijdloos ja dankje maar ik wil vrijdag beggin met 10ntje en zaterdag 10 gram power plant is niet het sterkste soortje maar denk voor begin wel fij daarna weer haze. en ik dacht er zelf aan om te beginnen met shaqje formaat en als daarna niet meer skaf ben weer en daaarn gewoon dikke licht er aan hoe ik me der bij voel"
"Nou naar 5maanden geen wiet te kunnen roken ben ik er achter gekomen dat er echt van en de rust en alles veel lekkerder is dan dronken zijn"