Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, zelf ben ik een redelijk ervaren gebruiker, veel drugssoorten geprobeerd, zelf erg fan van 3mmc. zo'n 3x per jaar doe ik xtc met vrienden maar elke keer heb ik tijdens de gehele trip last van oorsuis. het gevoel dat je aan het gapen bent en iemand dan iets tegen je zegt dan hoor je het heel vaag en bol. in het dagelijks leven heb ik hier nooit last van. dit gevoel heb ik elke keer alleen als ik iets zeg, iemand die dit ook heeft gehad? of weet wat ik eraan moet doen? ik vind het zelf namelijk erg irritand en het is dan ook niet fijn om gesprekken te voeren."
"nee ook gewoon als ik thuis zit met een zacht muziekje. ik heb het echt bijna alleen maar als ik iets zeg, niet als ik aan het luisteren ben, het klaren van me oren heb ik wel meerdere keren gedaan (neus dichtknijpen en dan door je neus proberen uit te blazen) maar dit hielp niet helaas"