Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"markdj zei: Wat je in meestal in Nederland krijgt is eigenlijk niet echt ayahuasca: peganum harmala & Mimosa. Die worden apart geschonken. In peru krijg je ayahuasca (Caapi) en in de meeste gevallen chacruna die samen gekookt worden tot 1 drankje. Klik om te vergroten... Kan je mij alsjeblieft wat informatie geven over de organisatie waar je bent geweest in Peru? Ik zou graag in Zuid-Amerika een traditioneel, niet commerciële ceremonie willen doen en ben op zoek naar informatie waar ik het beste heen kan. Alvast bedankt"
"Ik wil heel graag naar een traditionele tribe in Zuid Amerika om een tijd lang daar te leven en ayahuasca ceremonies bij te wonen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen aan informatie zodat ik weet waar ik naar toe moet om in contact te komen voor een echte ervaring en niet commerciële retreats of dergelijke. Alvast bedankt voor jullie help"