Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik ben een laatbloeier wat betreft XTC en heb paar vragen. 1e keer X ben ik in stappen begonnen van 3 keer een kwartje met telkens ongeveer 1 uur er tussen en duurde het vrij lang voordat ik er goed in zat. (Achteraf gezien waren dit pillen van 180mg). Het ging erg lekker, maar wil mij nu beter voorbereiden en heb nu dan ook pillen laten testen. ben 90kilo Nu heb ik de volgende planning: beginnen met halve van 90mg en na 2 uur na inslaan 45mg erbij nemen dan zit ik volgens met 1,5mg per kilo goed en die andere formule van 0,9 X gewicht +50 ook goed. En is de startdosering hoger om er sneller in te komen. En dan zit ik voor feestje van 5 uur wel goed denk klopt dit ongeveer? En is het verstandig om eerst klein jointje te roken? (aangezien alcohol niet goed is)"
"Dan ga ik het jointje na de tijd doen! Goed te weten dat ik goed zit kwa in inname. wat is de beste tijd om bij te pakken? Als het bijna is uitgewerkt? Of na 2 uur na 1e inname?"
"180mg is door dealer, maar heb ik gechecked op pillreports en op ander forum had iemand die laten checken. ik heb voor de volgende keer geteste pillen via testservice Jelinek. Wil idd ook maar 1 keer bijnemen ik las in de handleiding dat het 2 tot 3 maanden was. (bij de eerst volgende keer zit er 9 weken tussen) jointje was de bedoeling om begin van de avond door te komen, maar als dat niet handig is laat ik die gewoon liggen"
"Dat advies om hoger te beginnen kreeg ik zelfs bij testservice"