Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi. ik ben nu aan de pep mijn standaard is meestenal Standby-pill(Q dance)(XTC) maar heb alles zowel gebruikt maar nu is het standby egt gwn te relaxt is die pill best een aanrader. Greetz, StandbyRob"
"Fishhead0707 zei: Drientje zei: lanxiang zei: Een vriendin van mij gebruikt al 10 jaar en zegt dat de pillen vroeger anders waren qua gevoel. Klik om te vergroten... MDMA is MDMA. Lul verhaal. Het kan wel anders voelen maar vroeger zat er ook 250 mics standaard in een caspule LSD. Dus er zal wel gewoon meer ingezeten hebben. Iets anders kan ik er niet van maken. Klik om te vergroten... Iedereen roept altijd vroeger waren de pillen beter, dat zal best maar ook duurder waarschijnlijk in verhouding en dus meer MDMA in je pil ter vergelijking met nu. Opzich een simpel sommetje. Maar het feit blijft als je goede pillen hebt is en blijft het rete leuk XTC Klik om te vergroten... Nee vroeger waren goedkoper en mindertroep ja natuurlijk blijft het troep maar de pillen speed en alle mik mak is nu meer troep daar haal ik nu ook qua speed(standaard drug van mij) het liefst biologisch ja er zit wel chemische troep bij maar veel minder en ze zijn egt sterk"
"Hey Afgelopen week heb ik 1 gram pure coke 4 zegels genoeg jonko's paar pillen 3 gram speed 1 Ephedra capsule 4 truffeltjes en genoeg alcahol"