Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lieve mensen, Na al een aantal keren XTC hebben gebruikt willen mijn vriend en ik het een keer samen gebruiken. Hij is compleet onervaren en soms een beetje angstig aangelegd. Zijn vraag aan mij was of hij zijn xanax mocht slikken vlak voor of tijdens de space/trip. Ik heb gezegd dat ik denk dat dit geen goed idee is, maar weet het niet zeker. Heeft iemand hier ervaring mee? Of is er iets waardoor dit niet/wel kan? Wel heb ik gezegd dat ik non stop bij hem blijf als we gaan gebruiken, zodat er niks fout kan gaan en ik voor de zekerheid suikerwater klaar heb staan. Want ik weet dat dat wel goed helpt als je niet goed gaat of je niet meer zo hard wilt. Alvast bedankt!"
"Heel erg bedankt! Ik zal hem dit laten lezen, en we hebben al besproken dat hij gewoon begint met een hele lage dosis (de helft van zijn lichaams gewicht) zodat hij altijd iets meer kan nemen als hij denkt dat het kan. En indd met 1 tot 1,5mg per kilo in ons hoofd!"
"Psychedelibee zei: De startdosis is echter wel het belangrijkste, ik zou hem gewoon met 1mg per kg laten beginnen, want anders wordt het waarschijnlijk echt een tegenvaller en heeft het bijdoseren ook maar zeer beperkt effect. Klik om te vergroten... Ik ben zelf tussen de 45-50kg, en neem altijd 30mg omdat ik het anders niet trek en te hard ga. Maar bedankt voor de tip! Ik ga het met hem bespreken"