Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoel me alleen een beetje duizelig op ghb

Voel me alleen een beetje duizelig op ghb

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste DF ik ben laatst aan ghb gekomen met een sterkte van 385MG/ML ( best wel laag jammer genoeg) maar heb dus al van 1 tot 2.5 gram genomen maar voel niet echt wat speciaals , geen euforie , geen verhoogt libido dus vraag me af of sommige ook amper wat van ghb merken
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey, het kan best lastig om de juiste dosis te vinden waar je je lekker op voelt, dit kan soms nog een tijd duren. Ik heb zelf trouwens nooit euforie en ook bijna nooit een verhoogt libido. Ik word vaak wat losjes en krijg soms lachbuien.

Heb je het trouwens afgewogen? Ik zou het zelf gewoon met een doseerspuit doen.
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
#3
whitesugar zei:
Hey, het kan best lastig om de juiste dosis te vinden waar je je lekker op voelt, dit kan soms nog een tijd duren. Ik heb zelf trouwens nooit euforie en ook bijna nooit een verhoogt libido. Ik word vaak wat losjes en krijg soms lachbuien.

Heb je het trouwens afgewogen? Ik zou het zelf gewoon met een doseerspuit doen.
Klik om te vergroten...
Ja ik doe het met een doseer spuit en dan .385 x 1ML
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gister had ik 5.5 ml gedaan dus 2.12 gram maar alles was echt draaierig en werd moe moet ik voor een hogere dosis gaan of lagere?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
SpeedPiet zei:
Gister had ik 5.5 ml gedaan dus 2.12 gram maar alles was echt draaierig en werd moe moet ik voor een hogere dosis gaan of lagere?
Klik om te vergroten...
5,5 ml is wel een aardige dosis dacht ik. Zou niet veel hoger gaan zitten, kans je dat je out gaat en daardoor hersenschade oploopt is aanwezig.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#6
SpeedPiet zei:
Gister had ik 5.5 ml gedaan dus 2.12 gram maar alles was echt draaierig en werd moe moet ik voor een hogere dosis gaan of lagere?
Klik om te vergroten...
Als je moe word zou ik niet voor een hogere dosis gaan, dan kan je out gaan. Ik vind 5,5 ook best wel veel, ik weet niet hoe zwaar je bent?
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
#7
whitesugar zei:
Als je moe word zou ik niet voor een hogere dosis gaan, dan kan je out gaan. Ik vind 5,5 ook best wel veel, ik weet niet hoe zwaar je bent?
Klik om te vergroten...
Ganggang💯 zei:
5,5 ml is wel een aardige dosis dacht ik. Zou niet veel hoger gaan zitten, kans je dat je out gaat en daardoor hersenschade oploopt is aanwezig.
Klik om te vergroten...
Heb echt een hele laag gedoseerde ghb nornaal zit er 0.5 tot 0.7 ik zelf heb maar 0.385 mg per ML dus totaal 2.1 gram genomen wat op psyconaut een gemiddelde dosis is , ben zelf 185 en 71kg
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#8
SpeedPiet zei:
Heb echt een hele laag gedoseerde ghb nornaal zit er 0.5 tot 0.7 ik zelf heb maar 0.385 mg per ML dus totaal 2.1 gram genomen wat op psyconaut een gemiddelde dosis is , ben zelf 185 en 71kg
Klik om te vergroten...
Oke, maar nog zou ik niet meer nemen als je moe word.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat @whitesugar zegt, als je moe wordt lijkt dat erop dat je in slaap gaat vallen/out gaat. Het verschil is lastig te merken voor de gebruiker denk ik.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ganggang💯 zei:
Wat @whitesugar zegt, als je moe wordt lijkt dat erop dat je in slaap gaat vallen/out gaat. Het verschil is lastig te merken voor de gebruiker denk ik.
Klik om te vergroten...
Inderdaad. Ik vind ghb ook het lekkerst als ik net niet out ga, maar dat is wel lastig want risico op snel out gaan. Maar het kan soms zelfs voor komen dat je het niet eens door hebt dat je out gaat, dit heb ik wel eens meegemaakt.
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
#11
whitesugar zei:
Inderdaad. Ik vind ghb ook het lekkerst als ik net niet out ga, maar dat is wel lastig want risico op snel out gaan. Maar het kan soms zelfs voor komen dat je het niet eens door hebt dat je out gaat, dit heb ik wel eens meegemaakt.
Klik om te vergroten...
moet het er wel bijzeggen dat ik het voor het slapen deed en na het sporten dus was misschien al daardoor moe, maar hoe voelt ghb op een goede dosis voor jou?
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#12
SpeedPiet zei:
moet het er wel bijzeggen dat ik het voor het slapen deed en na het sporten dus was misschien al daardoor moe, maar hoe voelt ghb op een goede dosis voor jou?
Klik om te vergroten...
Wat ik eerder ook al zei: ik word er wat losjes van, soms krijg ik lachkicks. De laatste keer lag ik in een deuk om niks haha. En soms kan ik heel gek gaan doen.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dit is wat beginners vaak voelen.
Draaierig en snappen niet wat er leuk aan is.
Ghb is een drugs die je moet leren kennen pas na een aantal keer gebruik word het leuk.
En dan moet je de sweetspot nog vinden.
Een heel proces.. Maar als je hem hebt dan weet je het is een heerlijke drugs.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."