Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal! Toen het paddoverbod een feit werd heb ik snel nog twee kweeksets aangeschaft (gewoon uit de shop). De set heeft nog een maandje of twee in de koelkast gestaan en daarna zijn we gaan kweken. Alleen nu vertoont de set een wit-groenig laagje. Is de set dus besmet? Ik heb steriel gewerkt, maar misschien heeft er steeds te veel vocht in de zak gezeten? De condens bestaat echt uit druppels. We hebben wel een heel clean huis, maar wel twee katten. Misschien heeft een van die beesten met z'n neus aan het filter geroken? Is het dan meteen over met de pret? Ik ben dus benieuwd of we de set moeten weggooien, en wat hem besmet zou kunnen hebben (als ie besmet is, maar ik lees overal dat groen niet zo een goed teken is). Alvast bedankt voor jullie antwoord!"