Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Broodje bapao, bamisoep, tortellini, pannenkoeken, tosti, Cruesli/muesli/ontbijtgranen zacht laten worden in yoghurt of kwark of zo (moet er wel bij zeggen dat je van het zachte moet houden, zijn genoeg die er van walgen), Havermoutpap, witte bonen in tomatensaus of rode bonen in chilisaus (die's opeens wel een stuk pittiger i.c.m. pep dan indien nuchter gegeten), gebakken bananen (pisang goreng), (mini-)loempia's, kaassouflé (met Joppiesaus), meloen, aardbeien, cocktailfruit, afbak-kruidenboter-baguettes, bami (goreng), appelmoes, aardappelpuree (met appelmoes :P), rijst met appelmoes, wentelteefjes. Meestal red ik me wel met deze producten. Overigens zijn bapao en bamisoep, naar mijn bescheiden mening, echte maagsavers op die momenten dat je maag fucked en pijnlijk aanvoelt en je eigenlijk iets moet eten, maar niets binnenkrijgt of kunt -houden. Het liefste wacht ik bij beide overigens een aantal minuten tot het gloeiend hete er af is of tot het lauw is, want je kunt je bek er wel flink aan branden."