Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Yo iedereen die dit leest. Hierbij mini report over mijn ervaring met 2cb. Ter info voor het gebruiken van 2cb heb ik deze drugs gebruikt: wiet, hasj, coke, mdma-kristallen, xtc en balonnen. Na al deze drugs gedaan te hebben wou ik toch wat heftigers en dacht ik is een keer 2cb te proberen omdat ik het visuele wat ik soms van andere drugs kreeg het leukst vond. Wat slim is om vooraf te vermelden dat ik ook niet goed ga op wiet en hasj dus misschien heeft dat hier iets mee te maken. In de middag een pil 2cb ingenomen de dealer raadde er 2 aan waren gestempeld met 20mg. Na een uur te wachten voelde ik niks en besloot ik er nog een te nemen. Het trippen begonnen alles werdt een disco alles werd leuk en begon te bewegen. Super cool en was echt onder de indruk tot wat mijn hersenen in staat waren. Na een half uur klapte er iets. Ik denk de volgende pil. Dit was niet goed alles werdt rood om mij heen. Mensen die lachde werde demonen en belande in een bad trip. Ik zag de zon rood worden en alles werd steeds enger ik kijk op mijn telefoon en zag dat er na het bad gaan pas 10min voorbij waren maar leek serieus of ik er al een week lag. Tot in de details wil ik niet gaan. Maar weet dat ik helemaal gek werd ik had besloten als binnen 4 uur het niet was uit gewerkt dat ik tot zelfmoord zou over gaan. Dit was tevens buiten op een super mooie rustige plek alleen bleef ik maar bad gaan. Na 3 uur begon alles rustiger te worden en kreeg ik mijn gedachtes weer onder controle. Nu 3 maanden na het trippen heb ik Meerdere malen in de week nacht merries tot betrekking van mijn trip. Iets heel specifieks zag een familielid waarvan haar hoofd een driehoek wordt en helemaal boos wordt. Ik denk dat ik na het trippen psychise schade heb opgelopen die niet meer weg zullen gaan. Misschien zit ik in een psychose dat weet ik niet maar pas op met 2cb."
"Dirkjan zei: 40 mg 2cb in je mik terwijl je duidelijk niet goed in je vel zit en dan raar vinden als het niet zo lekker gaat, Jij: “pas op met 2cb!” Hoop dat je je weer wat beter voelt. Het is geen speelgoed. En op 40 mg kan je inderdaad rake klappen krijgen. Klik om te vergroten... Ik was van plan 20mg te nemen misschien was dit het ook. Alleen mijn dealer gaf aan dat er maar 10mg in een pil zat en er dus 2 zou moeten nemen om wat te voelen. Dus kan niet bevestigen of het 20-40mg was. Als ik de trip samenvat buiten bad trips omdat die heel persoonlijk waren. Heel veel portalen dus ik zag een blad en daarin bladeren en dan steeds door. Alles werdt een disco dus eenden gingen van kleur veranderen enzv. Vrienden gingen alle kanten op. Was ook een tripsitter althans geen professionele maar gewoon een vriend. Ben de trip doorgekomen met gewoon vrolijke muziek toen ging de tijd wel oke, alleen kon ik echt aan niks negatiefs denken."
"fffffffffffffff zei: Titel; Pas op met 2CB, Als je niet weet waar je aan begint! Klik om te vergroten... Had mij wel goed ingelezen enzo. Heb het er nog over gehad thuis enzo. Maar blijkt dat mijn familie psychose gevoelig is dus ik raak geen psychedelische dingen meer aan. Moet wel zeggen toen de trip bezig was en positief was, was het een super mooie ervaringen echt de natuur was zo mooi."
"Neo-Shulginist zei: Zo maar 40 milligram is ook echt een heel hoge dosis (even aannemend dat er inderdaad 20 milligram in een pil zat). Het hoogste wat ik ooit heb genomen was ergens rond de 36 milligram en toen zag alles eruit als een 2D-striptekening. Niet echt aan te raden voor beginnende trippers. Een gangbaardere dosis is ergens rond de 15-25 milligram. De dose-respons curve van 2C-B lijkt ook expontentieel te verlopen; dat betekent dus dat als je 2 keer zoveel 2C-B neemt, dat je dan naar schatting 4 keer zo hard tript. Klik om te vergroten... Oke dat zou kunnen ja. Want had niet meer door dat het nep was. Ik was bang dat ik in de trip bleef hangen. Dus dat het nooit meer weg zou gaan als het ware."
"Neo-Shulginist zei: Ja dat is een vrij gebruikelijke gedachte bij psychedelica. Je verliest gevoel voor tijd, waardoor een minuut een eeuwigheid kan lijken. Zeker als je dan een beetje angstig bent leidt dat al snel tot de gedachte dat het nooit meer over zal gaan. Klik om te vergroten... Ja dit vooral."
"Neo-Shulginist zei: Het is gangbaar om bij psychose-gevoeligheid in de familie gebruik van psychedelica te ontraden vanwege mogelijke genetische kwetsbaarheid voor het opdoen van een psychotische episode. Je hebt gelijkt dat het niet zeker is dat je er last van gaat krijgen, maar het is wel een risicofactor. Overigens geldt die risicofactor ook voor middelen zoals cannabis, speed en MDMA. Dat zijn ook middelen die een psychotische episode kunnen uitlokken. Of OP zich houdt aan die gezondheidswaarschuwing moet hij/zij zelf weten. Ik denk dat het wel belangrijk is om te benoemen dat kwetsbaarheid in de familie een risicofactor is. En als mensen zelfstandig besluiten om geen drugs meer te gebruiken dan is dat iets wat ik altijd zou aanmoedigen, wat de context ook is. Klik om te vergroten... Uppers heb ik nooit problemen mee gehad persoonlijk. Al 3-4x xtc. Stuk of 8 keer mdma en is allemaal goed gegaan. Balonnen ook gecombineerd met mdma en was super diepe space. Alleen ben met balonnen gestopt door de gezondheids risico’s. Vind het toch een Russische roulette."