Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zit soort van in het zelfde schuitje, na de aanhouden bloed gaan prikken, restrictieve jaar gekregen. Na dat jaar meteen een afspraak gemaakt voor keuring bij een arts, van de jongens uit de buurt tehoren gekregen dat ze gesprek voeren en je hierna moet pissen. Ik was zo een junk dat ik stoned bij de arts was, en had me broertje zijn pis een in een condoom laten vullen. Het klopte uiteindelijk dat ik moest pissen. Toen me rijbewijs terug gekregen, nu weer 1.5 jaar verder. Blijkt het dat ik nu naar de psychiater moet voor Bloed+pis+gesprek, omdat het cbr dit duidelijkere inzicht geeft. Heb de afspraak over 10 dagen, en ben nu net 5 dagen nuchter, wens me succes 😂 Nu hoor en lees ik verhalen dat mensen 2 dagen voor het bloed+pis verhaal nog hebben gerookt en dat roze pasje terug hebben, maar ook verhalen dat ze de thc afvalstoffen in je vet meten, en dat deze na 6 maanden nog steeds in je bloed zit. ik ga voor je duimen bro, maar zolang je niet hebt hoeven te pissen, hoef je je al helemaal geen zorgen te maken. Ook heb ik een maatje die de speekseltest record heeft verbroken met de maximale eenheid dat op de test staat, en die is zonder gevolgen er mee weg gekomen omdat hij zei dat er iemand in zijnnauto heeft gerookt 😂."