Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heeft het zin om de capsules van 3mmc steeds minder te doseren en een beetje etizolam te nemen om de dip grotendeels te voorkomen?. Of werkt dat gewoon niet bij dit middel? Klik om te vergroten... Beetje een laat antwoord maar ik denk niet dat dat zin heeft. Als je al zo veel op hebt, voel je die kleine beetjes waarschijnlijk niet eens meer en stel je comedown hoogstens een beetje uit. Als je zoveel neemt komt er sowieso een stevige comedown. Het beste wat je kunt doen is benzos nemen, een gezonde maaltijd eten en gaan slapen als dat lukt. Ik voel ook altijd de drang om opnieuw te doseren maar ik heb geleerd dat het echt niet waard is. Ik neem nu 250 - 400mg gedeeld in 2 bommetjes en dan blijft de comedown wel redelijk beperkt."