Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc comedown

3mmc comedown

1 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
PractunaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo mensen,

Ik heb vandaag, zoals afgesproken met mezelf (en begeleiding) dat ik het laatste research chemical pakketje mag gebruiken op deze dag, had 1 gram 3mmc en 250mg etizolam. Het is een beetje een rare situatie om uit te leggen maar ik heb er zelf voor gekozen.

Nou heb ik vanaf, wacht ik heb het op geschreven wat ik ongeveer in genomen heb:

Van tevoren gegeten en tussen doseringen door ook + veel water gedronken!
7:25- Kwart capsule 3mmc
8:50- (normale tijdstippen aan gehouden) Tranxene 10mg (dat is mijn medicatie.)
9:50- Ongeveer een halve capsule
12:05- Ongeveer een halve capsule (maar volgensmij zelfs iets meer.. erg dom.)
14:00-Tranxene 10mg
14:33- Ongeveer halve capsule
16:15-Capsule met misschien 1 mg Etizolam, dacht misschien gaat de comedown dan een stuk minder worden
Maar niet echt, de 3mmc begon uit te werken en voelde dat duidelijk, enorm vervelende dip en voel mijn hart wat meer (volgensmij is dat dan omdat je lichaam een nieuwe dosis verwacht natuurlijk.)
17:00-Toch maar een kwart capsule 3mmc genomen in de hoop dat ik daarna (om 19:00) de helft van die dosering in neem en niet denk van fack this ik ga hoger doseren of kleine beetjes snuiven.. want dat heb ik eerder gehad.

Mijn probleem is dus: ik ben erg gevoellig voor zulke middelen, sterke drang om bij te doseren omdat de dip voor mij erg vervelend is om het zacht te benoemen. en heb denk ik ook wel aardig wat naar binnen gewerkt, maar wel om de 2 uur zodat je een constante stream hebt van die euforie. Maarja de vraag is: heeft het zin om de capsules van 3mmc steeds minder te doseren en een beetje etizolam te nemen om de dip grotendeels te voorkomen?. Of werkt dat gewoon niet bij dit middel?

De rest Wat ik niet gebruikt heb gooi ik weg.
S
SoplicaorzechLid
01-01-2024, 00:00
#2
heeft het zin om de capsules van 3mmc steeds minder te doseren en een beetje etizolam te nemen om de dip grotendeels te voorkomen?. Of werkt dat gewoon niet bij dit middel?
Klik om te vergroten...

Beetje een laat antwoord maar ik denk niet dat dat zin heeft. Als je al zo veel op hebt, voel je die kleine beetjes waarschijnlijk niet eens meer en stel je comedown hoogstens een beetje uit. Als je zoveel neemt komt er sowieso een stevige comedown. Het beste wat je kunt doen is benzos nemen, een gezonde maaltijd eten en gaan slapen als dat lukt.

Ik voel ook altijd de drang om opnieuw te doseren maar ik heb geleerd dat het echt niet waard is. Ik neem nu 250 - 400mg gedeeld in 2 bommetjes en dan blijft de comedown wel redelijk beperkt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."