Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik al 2 jaar en het is steeds meer geworden. Als ik het s'ochtends genomen heb werkt het heel de dag tot de volgende ochtend 6.00 uur ongeveer, dan krijg ik ontzettend last van spanning en onrust en maagpijn. Het is me al eens gelukt van 6 naar 3 mg te gaan maar dat heb ik maar een week volgehouden, niet te doen... Ben ook al een keer 4 weken opgenomen geweest om er vanaf te komen, gaven ze me diazepam, maar dat werd ook afgebouwd naar nul. Bij thuiskomst, hoe stom ook, toch weer phenibut genomen om met de spanning om te kunnen gaan wat natuurlijk weer uit de hand is gelopen. Wat een rotzooi phenibut, zou echt willen dat ik er nooit aan begonnen was, zit nu met een heel groot probleem.."
"Hallo, Ja ben bezig af te bouwen, heel langzaam. Het vervelende is ook dat ik er in mijn hoofd steeds mee bezig ben. Probeer veel afleiding te zoeken maar als ik alleen ben gaan me gedachten steeds uit naar phenibut.."
"Ben nu een week zonder phenibut. Heb met 200mg per dag afgebouwd. Het is erg zwaar, veel last van spanningen en angsten. Heb wel Xanax van mijn huisarts gekregen. Maar ik zet door, wil nooit meer terug naar deze troep."
"Ja ik weet het van de Xanax, maar zonder is het niet te doen. Later dit ook maar afbouwen..."
"Nu 4,5 week van de phenibut af. Nog steeds veel last van spanningen, vooral in de ochtend. Neem nog wel Xanax. Probeer veel afleiding te zoeken. Hoe lang zal het nog duren voor die spanningen wat afnemen? Of komt dit niet meer door mijn eerdere phenibut verslaving?"
"Ik kreeg met het minderen gelijk afkickverschijnselen. Ik ben er ooit aan begonnen om spanning en angsten te onderdrukken. Dat hielp goed en kreeg een heel prettig gevoel van de phenibut. Op den duur hielp het niet echt meer en nam ik steeds meer, 9 capsules van 500 mg. Ik ben er nu helemaal vanaf, heel langzaam afgebouwd. Gebruik nog wel Xanax in overleg met de huisarts, dit probeer ik ook af te bouwen maar dit valt niet mee..."
"Niet aan phenibut beginnen, is een ramp om er vanaf te komen.."
"Ik slik al een tijd phenibut. Dit werd steeds meer, zit nu op 6gr per dag. Heb verschillende keren geprobeerd te stoppen, afbouwen, maar kreeg verschrikkelijke ontwenningsverschijnselen. Baclofen krijg ik niet van mijn huisarts. Iemand tips?"