Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Erg late reactie op al jullie goede gewaardeerde en eerlijke berichten! Ik heb ze al eerder gelezen maar... Ik probeerde dit forum te verbannen uit mijn gedachten, althans dat wilde ik. Ten eerste wil ik iedereen bedanken die zijn verhaal heeft gedaan. Ik waardeer het enorm de tijd en moeite die jullie hebben genomen om die lange berichten te sturen. Probeer op iedereen in te gaan, beginnende bij de eerste post. Het probleem is juist dat ik de voor en nadelen weet helaas en maar dondersgoed weet vooral de nadelen en het alsnog doe. Mij beperken, daar zit het probleem juist in. Er zijn genoeg dingen die ik leuk vind zonder drugs. Ik studeer Rechtsgeleerdheid aan een Amsterdamse Universiteit waar ik echt van geniet, vooral omdat ik er ontzettend goed in ben. Ik ga vaak uiteten, mijn hart en ziel ligt in voetbal. Dus er is genoeg waar ik veel plezier in heb zonder die ellendige coke. Ik zie mijn gebruik voornamelijk als een probleem voor mijzelf omdat de mensen die dicht bij mij staan wel weten van het "party" gebruik maar niet weten van de echte situatie. Ik val er niemand mee lastig. Ik kan afspraken maken met mijzelf maar zodra die bende er is.. Stellen die afspraken voor mij niets meer voor. Dan verzin ik wel weer iets voor mijzelf waardoor ik het voor mijzelf weer goed praat dat ik die afspraak heb gebroken. Bijv: Zeg tegen mijzelf je gaat 02.00 naar bed dan zie ik een serie voorbij komen denk ik ach ja.. maar dat kan ik toch wel even kijken. En ja geld speelt geen rol dat is nog het grootste probleem. Maar zoals ik al eerder zij als het er niet is interesseert het mij ook niet ook al kan ik bellen dat het er wel is. Ik was laatst met meiden weg die heel ver weg zijn van die wereld dan is het prima en rol ik zo met een lekkere borrel op me bed in. Een tijdje terug lag er genoeg op tafel en kon ik na genoeg alcohol alsnog nee zeggen en het niet doen dus dat is dan wel weer een vooruit gang.. maar dat was maar 1x Nogmaals thanks! xoxo"
"Als het er niet is dan is het er niet en interesseert het me ook niet die vervelende coke! Maar zodra het er is, ook al heb ik mij voorgenomen niets te nemen. Dan doe ik dat toch en dan is er geen stoppen aan tot dat het op is. Vaak voel ik mij dan schuldig of stom dat ik het toch weer gedaan heb. En dat ik op de klok kijk en zie dat ik nog maar 2 uur kan slapen.... Soms haal ik zelfs weer nachten door en haal meer om de volgende dag door te kunnen komen! Iemand iemand die zich herkent in iets of had er last van en heeft een oplossing gevonden. Het eerste wat jullie denken is stoppen, maar zo sterk ben ik eerlijk gezegd nog niet op het moment! Groetjess"
"Heb niet het idee dat het een verslaving wordt..... Maar zodra ik 1 lijntje, nakkie, snuifie, etc... heb genomen ken ik geen grenzen... En als het er niet is dan is het prima, maar zodra het er is dan ook al had ik mezelf voorgenomen niks te doen omdat ik bijv vroeg eruit moet... kan ik het niet laten en sla ik door.. en wil meer en meer... en dan is het weer een nacht door... En het grootste probleem is dat geld geen rol speelt."