Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Green Day- Poprocks and Coke"
"nou zoals zo veel mensen twijfel ik nu om lsd te proberen... maar voordat ik tot een besluit kom wil ik eerst een aantal dingen weten... heb hier al rondgezocht maar vond de antwoorden die ik vond niet specifiek genoeg. * Als je al een rotverleden heb loop je dan meer risico bij lsd-gebruik? *kun je nou ook daadwerkelijk blijven hangen of nie? zo ja, hoe kun je die risico zo veel mogelijk verminderen. *als je van een halve portie paddo's bad bent gegaan is het dan uberhaupt al wel slim om lsd te overwegen?"
"lysergine25 zei: Darnaast moet je alleen trippen vermijden en niet te veel nemen. Het is dus belangrijk dat je eerst je lichaam test op een lage dosis van 25 mq en dan opvoert tot de 100mq en niet meer neemt de eerste keren. Tsja hoe weet je nu hoeveel je neemt ? Niet dus .... alleen de verkoper of jijzelf kan ze laten testen. Zorg voor een goede sitter ? Succes Stonie Klik om te vergroten... Nou kdoe t sowieso niej alleen, n vriendin van me wou t doen dus kben dr onderzoek na gaan doen... Maar je weet dus nooit hoe veel dr in zo'n zegel zit? das vet kut... waar haal je zoiets weg dan? (weet dat t niej egt besproken mag worden in verband met dealen e.d. maar wil geen rommel krijgen)"
"Psycho_Chrono zei: lysergine25 zei: ik adviseer altijd eerst een 1/8 of iets dat gelijk is met 25-30 mq puur ne louter om te kijken of de persoon er tegen kan, na een 2 uurtjes kan er dus een 1/8 bij. Iemand zonder ervaring 100 geven is echt een beetje van de zotte. Daarnaast zijn 100 echte meestal 200-300 verkooppraatjes. Groet Stonie Klik om te vergroten... Mee eens, ik haat verkoopgedrad van dealers "zeker weten 200ug" ga je trippen is het bijvoorbeeld 50 ug, of net 100 . Al moet ik wel toegeven dat meer niet altijd leuker betekend. Klik om te vergroten... Nou ik geloof dat als ik t doe, dat ik dan gewoon een halve zegel (100) neem ofzo... lijkt me wel t beste dan..."
"een vriendin van me is qua gedrag veranderd, en volgends haar gebeurde dat sinds onze (eerste) paddo-trip van een aantal maanden geleden... is dat gewoon toeval of kan er inderdaad een verandering in haar gedrag zijn opgetreden als gevolg van paddo's? alvast bedankt..., Groetjes Soad16"
"Psycho_Chrono zei: Soad16 zei: Ellesdee zei: wat is er mis met verse? Klik om te vergroten... nja wat ik dr allemaal over heb gehoord/gelezen is dat ze minder goed werken dan gedroogde... mja gedroogde kun je dus helemaal nergens in groningen krijgen? want tijd om ze te drogen heb ik niej... Greetz Klik om te vergroten... Zoals ik al eerder zei is de kwaliteit van gedroogde of natte verse paddo's hetzelfde. Het effect van gedroogde paddo's is NIET sterker dan verse en vice versa. De enige reden waarom mensen paddo's drogen is omdat ze dan kleiner zijn en makkelijker op te eten zijn + zien ze er wat minder vatsig uit. Gedroogd of nat : effect blijft hetzelfde Klik om te vergroten... chill, dat noem ik dan nog es slegte info"
"Psycho_Chrono zei: Soad16 zei: Ellesdee zei: nee hoor... verse werken net zo goed... neem amazonian xtc of hawaiaanse Klik om te vergroten... waar haal jij die altijd weg dan... want ik had n adres ergens vlak bij t station in groningen, maar niemand heeft die adres meer... Klik om te vergroten... Iedere goeie smartshop heeft verse paddo's Klik om te vergroten... okeuj, nja dan vinde we dr zaterdag vast wel een... zijn dr ook bepaalde dingen of plekken waar je sneller dingen gaat zien enzo? of wat egt aan te raden is in grunn als je paddo's hebt gehad?"
"Ellesdee zei: weet je hoe de straat heet? kijk anders ff hier http://www.coffeeshop.freeuk.com/Databa ... #Groningen Klik om te vergroten... ehm ik geloof lutjesweg ofzo... kzal wel eem kiekn"
"Ellesdee zei: Steenstilstraat Nieuweweg Gedempte Zuiderdiep daar zitten smartshops Klik om te vergroten... ja heb dr al paar gevonden,... tog thnx"
"hey, t was gister egt geweldig, hebben egt vette dag gehad... hebben bij smartshop mexicaanse gehaald en die gegeten... egt geweldig alleen damn wat is t kloten als je n tijdje bad gaat had ik gister dus.. das egt vreselijk om mee te maken t boeide me allemaal niej meer zolang t gevoel maar ophield.. de kleuren werden vet vaag, en t geluid om me heen was oorverdovend (waren ff naar de lange straat gegaan) ik kon niej duidelijk meer zien en moest gewoon zitten... kon haast niej meer normaal lopen, t leek net alsof ik bezopen was ofzo... zweet brak me uit.. dat was egt geen chille ervaring... kzat gevangen in mn eigen hoofd en wou dr gewoon uit mja rustig zitten en ies met suiker gedronken... toen ging t weer beter... toen werd t weer leuk :P weet je wat tof is... skaten als je paddo's hebt gehad... das egt n aanrader:P en dan in groningen bij t station van die heuel af die je daar hebt... hehe:P Greetz Re"