Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Absoluut niet gaan rijden. Als bob neem jij de verantwoordelijkheid om de mensen veilig thuis te brengen, want jij verwacht ook hetzelfde als iemand anders jou naar huis bob't. De echte effecten van X zullen wel na een uur of 5-6 volledig weg zijn, maar je bent alsnog totaal niet in staat om veilig deel te nemen in het verkeer. Daarnaast zal je ook de avond gestresseerd rondlopen met de gedachten in je hoofd dat je nog mensen naar huis moet brengen. Dit kan je eerste trip dus ook benadelen."
"Hello, even een vraagje, Ik had vrij recent voor het eerst X genomen, enkel niet echt op een vertrouwde ''setting''. Toen de X eenmaal ingekicked was kreeg ik enkel veel energie en een praatkick, maar totaal niet het ''love gevoel'', zoals velen bij hun eerste keer omschrijven. Kan dit komen door de setting? En is het mogelijk dat ik dit ''love'' gevoel wel op mijn tweede trip kan krijgen in een vertrouwde setting (over een paar maanden uiteraard)?"
"Fool zei: Dat inderdaad. Mag ik vragen hoeveel je gepakt hebt (en waren je pillen getest)? Klik om te vergroten... Pillen waren volgens m'n vriend getest, 180-210 zo uit m'n hoofd. Eerst een halfje, uur later nog een halfje."