Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Btw zou het leuk vinden om een reactie of iets te zien zodat ik weet of iemand het leest groetjes"
"5.37 gaat nog steeds lekker vloeiend wel een beetje stress omdat mn familie op bezoek komt on 12 maar heb er zelfs tot nu toe geen grote pupillen van hopelijk blijft dat zo. Heb zelfs t gevoel dat als ik zou willen ik nu zou kunnen slapen merk wel dat het love effect wel wat minder is nu na een paar uur. Tot zo luitjes"
"Nihilist88 zei: Kdenk dat je nogal snel was met het beschrijven vd effecten, inname 00u45 en meteen over kalm effect spreken 😉 Ik snuif zelf niet en op psychonautwiki staan ook enkel dosissen en werkingsduur bij oraal nemen. Bij snuiven is de werkingsduur toch steeds beduidend korter, vandaar, makkelijk bijnemen I guess. 3-FMA, is eigenlijk 1 vd weinige stim/amfetamine rc's die ik nog niet gedaan heb. Wel reeds gedaan, 4-FA (pep met net wat meer euforie, empathie en nood aan contact), 4-FMA (amfetamine met duidelijke werking op je serotonine, hierdoor ook meer euforie en entactogeen en meest potente amfetamine rc, de potentere versie van 4-FA), 3-FA (puur pep rc, maar zeker lekker) en recent 2-FMA ook (een wat langere versie van 3-FA), 4F-MPH (meer potente rilatine, zie deze volledig los van bovenstaande rc's). Van alle pure amfetamine stims, heb ik ook nooit grote kijkers, dit heb ik wel bij giga bij MDMA, 6-APB, 5-APB en LSD, vooral bij 6APB is dit +12u nog van toepassing. Minder dan 5u na eerste dosis en daarna nog genoeg bijgenomen, schrijf je, dan had je toch geen intentie om al om 6u te slapen, wel straf als dit toch ging. Lukte dit uiteindelijk goed, het slapen. Wel zou ik dergelijke stuff zelf nooit nemen, als er 6u later familie op bezoek komt. Ikzelf blijft 9/10 gans de dag wakker. Klik om te vergroten... Ja ik heb na stims niet extreem slaap problemen had na het nemen geen grote pupillen bij de comedown wel hier heb ik vaker last van"
"Roze Olifant zei: Is het een beetje vergelijkbaar met 3-MMC, of sterker? 3-MMC vond ik altijd wat te flauw. En hoe is de kater in verhouding tot MDMA/6-APB? (Op normale dosering uiteraard.) Ik ben een hele grote 6-APB fan. Vandaar dat ik de spaarzame keren dat ik voor een seroslurper mag gaan, toch vrijwel altijd daarvoor kies. Langdurig plezier. Klik om te vergroten... Ik vond het wel sterker dan 3mmc en had persoonlijk niet de ergste comedown maar heb dat dan ook vaak wel redelijk in de hand ik ga de dagen erna gewoon vroeg slapen en leuke dingen doen."
"Heb ook tijdje oxy gebruik nooit ergens last van gehad tot uit t niks als ik meer dan 100 pakte voelde ik me onprettig nie rustig leek wel n beetje op n nare come up van m ofzo toen ben ik 2 maande gestopt en daarna had ik er geen last meer van"
"Hoi, Ik heb 1.5 uur geleden xtc genomen 200mg getest Setting is in mn slaapkamer alleen 1.5 uur geleden dus xtc gepakt en begin m te voelen duurde wa langer met come up had een redelijk volle maag 00.04 Heb nu lichte effecten en wil vooral kletsen maar niemand van mn vriende is online dus mocht je zin hebben stuur prive bericht om te kletsen Heb ook nog een gram coke liggen en 1 pil pil ga ik nie vandaag nog pakken geen zin in zozo lang geleden dat ik xtc op heb. Laatste keer was met nieuwjaar en heb toen 7 pillen van 180 op in 15 uur en 1 gram pep Sinds toen alleen nog miauw pep keta en lsd gebruikt. Mischien dat ik later wel nog coke pak heb die combi nog nooit gedaan ben benieuwd Ik hou jullie op de hoogte"
"Heyy 1.33 voel nie mega veel van de xtc helaas had t beter verwacht ik ga r nu een lijntje coke bij gebruiken"
"Vroeger gebruikte ik altijd benzos om te slapen na een nachtje doorhalen Voortaan gebruik ik een vape met hele hoge concentraat thc en meestal na 1 a 2 hijsjes val ik wel in slaap"
"Zeepaard zei: Beste Forum leden, Graag zou ik wat meer informatie willen over ervaringen met Bleu 69. Kan er zo weinig over vinden op internet of ik zoek verkeerd! Info van mijn ervaring: Ben een man van 35 jaar en weeg 70 kg. Ben in goede gezondheid, heb heel vroeger wel is xtc en speed genomen op feesten maar voor de rest beginnend "gebruiker". Heb namelijk dit middel een paar weken geleden geprobeerd, heb toen 3 x een dosis van 6 ml ingenomen op dezelfde avond (Tussen de dosering heb ik steeds 2 uur gewacht.) Voor mn gevoel, als ik de sterkte van dit middel zou mag inschatten, dan zou ik zeggen ongeveer een kwart xtc pil. Gebaseerd op de inname van 3 x 6 ml over de avond verspreid. Ter info: 1 iname 6 ml om 20:00 : Spulletje ging werken na 20 minuten voelde me heel relaxt en muziek was super tof voor de rest voelde ik me opgewekt en was ik volledig bewust van mn omgeving. Na 1,5 uur zakte het een beetje weg 2 inname 6 ml om 22:00: Gevoel was idem als de eerste inname merkte wel dat het iets opbouwt nu /gevoel word iets sterker. 3 inname 6 ml om 0:00: Eigenlijk niet zo veel ander gevoel dan de 2 inname, al heb ik wel het idee dat het Mdma gevoel nu minder is en dat het speed gevoel wat meer de overhand neemt. 2:00 naar bed toe/ wel geprobeerd te slapen om 4:00 sliep ik echt wel en om 8:30 werd ik wakker de rest van de dag voelde ik me top/alert en s avonds rond 19:00 werd ik wel relaxed moe ben om 21:00 naar bed gegaan heb geen kater gehad ook geen dinsdag dip. Heb wel wat vragen?: - Wat zijn jullie ervaringen? - Hoeveel ml gebruiken per keer ? - Dosering naar lichaam gewicht? - Hoeveel tijd tussen de laatste iname? - Is 2 x per maand te veel om dit te gebruiken /bijvoorbeeld 18 ml totaal op een avond? - Hoe lang houdt de werking aan? - Versterkt alcohol de werking? - Begreep dat dit ook wel is als sexdrug word gebruikt werd er zelf niet opgewonden van / jullie wel en wat deed het dan? Graag hoor ik van jullie /alle info is welkom. Grts Zeepaard Klik om te vergroten... 1x gebruikt Dosis weet ik nie meer Effect ik vond het een beetje lijken of je vloeibare speed em g gemixd had maar dam we iets vrolijker een beetje een xtc achtig randje er aan In het begin was k er wel ff goed misselijk van maar da was de hele groep die t op had Opvallen was wel dat de dag erna niemand de drug hetzelfde ervaren had Ik ervaarde het als een actiefe maar ontspanne drugs"
"spacejam zei: Goede dag, na een tijd niet feesten verbaasd het mij dat speed uit de mode is geraakt. Altans ik kom het niet meer tegen. Klik om te vergroten... Precies enorm lastig aan te komen ik heb gelukkig naar lang zoeke het weer gevonden van goeie kwaliteit Maar voorderest echt slecht vindbaar Na 1 maand zoeken kwam ik wel iemand met crystal meth tegen heb da toen geprobeerd Poehh heftig als speed maal 100 en 3 dage wakker hahaha"