Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"willemvaag zei: Heb zelf in het verleden vaker speed gehad die ze pervitin noemen schijnbaar is dit ook een soort crystal meth. Dit spul kwam niet uit Nederland en damn wat ging je daar hard van. Dik 12 uur stuiteren na 1 lijn en die knallende energie erbij heb dit nooit met andere speed ervaren. Zelfs niet met de beste speed hier uit Nederland heb pervitin een paar keer gehad meestal was het een kleverige gele pasta/kristalachtige super pep maar ook gewoon witte pasta wat het moest zijn. Het was in elk geval geen normale speed dat weet ik wel. Weet ook niet zeker of het was wat ze zeiden dat het was het ging onder de naam pervitin rond in ieder geval. Klik om te vergroten... Pervitin is methamfetamine afkomstig uit Tsjechiƫ. Deze meth wordt naar zo'n beetje heel Europa en noord Amerika geƫxporteerd. Heb het zelf meerdere malen gebruikt, vond de ervaring meer gruwelijk dan fijn."