Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, eerst en vooral geen paniek. Is perfect normaal, is een soort od van cannabis. Heb zelf eens na het uitwerken van 2cb een joint geroken en volledig in paniek geraakt.De tijd stond stil, alles leek en klonk akelig. De eerste dagen twijfelde of alles echt bestond of slechts ingebeeld was. Zeer verward. Als ik juist wakker werd en weinig geslapen had was het nog harder te plaatsen. Ik heb er toch een dikke 3 maand over gedaan om alle symptomen kwijt te geraken. Voordeel is wel , dat als het eens meegemaakt hebt wel een volgende keer kan plaatsen als het terug gebeurd. Is in mijn geval nog maar 1 keer terug gebeurd ( hasj chocolade) en tegen de volgende dag was alles terug in orde. Veel succes!"
"Hey iedereen, ik heb ondertussen een tiental keer 2cb gebruikt en dit was altijd geweldig. In het begin altijd veel energie, zintuigen staan scherp, alles is mooi, het gekende gevoeld dus. Dit weekend heb ik nog eens terug 2 cb gebruikt. De aanloop fase was heel relaxed en zacht. Het euforie gevoel kwam echter bijna niet. Muziek was wel goed maar sloeg niet in als een bom. Na een het tweede uur leek ook mijn energie volledig te verwijven. Kon mij niet meer concentreren op beelden of muziek, dansen lukte ook niet echt meer. Besloot dus maar wat te gaan liggen en kon mijn ogen niet echt meer open houden. Toen ik ging liggen had dwaalde mijn gedachten weg met wel wat visuals en het leek alsof ik in slaap aan het vallen was. daarna kwam ik er altijd een half minuutje door waarna het zich weer herhaalde. Ik vraag me af hoe dit komt, want ik was niet speciaal moe en het was ook zo laat nog niet (+-22u00). Had ook al drie koffie's gedronken tijdens de trip om wat meer energie te krijgen."