Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal ! Ik ben 17 jaar en heb nog nooit iets gerookt, buiten een waterpijp dan.. Nu, ik zou graag eens wiet proberen, maar ik weet niet hoe ik dit het beste aanpak. ik heb al gehoord dat er veel te sterke wiet bestaat voor beginners,en over de manieren van roken. Dus mijn vraag is, welke wiet zou ik het best gebruiken, en hoe zou ik deze het beste gebruiken(joint,waterpijp,..) ? Bedankt !"
"Hier in Belgie zijn er geen shops vrees ik.. en ik heb ook geen vrienden die ervaren zijn"
"Bedankt mandragora! ik zal dan gewoon viavia ergens wiet kopen en een pijpje kopen ! ik dacht dat ik met verschillende soorten op moest passen, maar blijkbaar niet :d bedankt !^^"
"ja ik heb eens rondgevraagd, en ik kan aan white widow of aan skunk komen, andere soorten kan ik niet verkrijgen.."
"Dat was inderdaad waar ik een beetje 'bang' voor had, dat ik véél te sterke wiet zou gebruiken en een overdosis zou hebben enzo. In mijn omgeving is iedereen zo anti-drugs en natuurlijk proberen ze je dan bang te maken voor zo dingen.. Even terzijde, stel nu dat ik, zoals u zei, Amnesia zou gebruiken, Zou deze dan meteen te sterk zijn ?"
"Ik zou ook graag eens iets meer leren over wiet. meer bepaald qua sterkte, namelijk welke zijn de mildere en de sterkere soorten ?"
"oow dus eigenlijk is alle wiet anders ? er zijn geen vaste waarden ? ik dacht dat het per soort ging, en dat het echt gerangschikt kon worden Maargoed, heel erg bedankt voor alle informatie !"