Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Psychojohn zei: Na heel lang na te hebben gedacht toch maar is besloten om het hier over te hebben. Ik blow nu zo'n 4 a 5 jaar en sinds 2 jaar ongeveer 1x per week. In de zomer is dit enkele keren tot 5x per week geweest. Zo ook soms een aantal weken niet, ligt aan de situatie. Ik houd er dus altijd rekening mee dat ik het niet te vaak doe, ik zit nu gwn op 1x per week. Nu ben ik al ongeveer 3x (echt) flauwgevallen en een stuk of 10x bijna. Met "bijna" bedoel ik het volgende gevoel. Het begint met een draaiend gevoel, op dat moment weet ik (ondertussen) dat het gaat komen. Het draaien word steeds heftiger, ik begin te zweten en ik word (blijkbaar) heel bleek. Terwijl het draaien heftiger word stapt mijn zicht over in allerlei paarse en zwarte vlekken. Ondertussen word mijn gehoor gedempt en hoor ik een ruis die steeds luider word. Op dat moment zit ik op mijn hoogte punt, in het begin ben ik toen weleens opgestaan en daardoor flauwgevallen. Dit "hoogtepunt" houd soms wel 5 tot 10 min aan met verschillen van intensiteit. Ik heb veel gelezen over cannabis en zijn effecten, desondanks zit ik nog met veel onduidelijkheid. Ik dacht altijd dat het kwam omdat mijn bloeddruk te laag was en dat cannabis dit nog meer deed verlagen. Echter vind ik op internet verschillende bronnen die zeggen dat cannabis de bloeddruk juist verhoogd. Ook zijn er bronnen die zeggen dat het bij frequente gebruikers de bloeddruk verlaagd. Op een gegeven moment ben ik maar gewoon gestopt met lezen want ik werd niet veel wijzer. Ik vraag mij af of er mensen zijn die zich herkennen in mijn verhaal? Ik heb veel stoners om mij heen en ken niemand die hetzelfde ervaart. Ik zorg tegenwoordig dat ik goed eet, maar ook dan gaat het soms nog fout. Ook vraag ik mij af of dit nou eigenlijk gevaarlijk is, het lijkt mij niet? Ik heb dit trouwens bij wiet, hasj, wiet met verhoogde cbd. Dat maakt dus geen verschil. Klik om te vergroten... Beste John. Ik heb gisteren een erg overeenkomende ervaring gehad. Zoals jij in je bericht zegt heb ik veel zitten zoeken en is er vrij weinig te vinden over deze symptomen, vandaar dat ik een account gemaakt heb om op jou te reageren. Ik zal mijn ervaring ook even delen en wat informatie over mijn smokegedrag. ik ben zo’n 2 jaar geleden begonnen met het gebruiken van wiet. Het eerste jaar niet vaak misschien 1x per week maar het laatste jaar wel bijna elke dag. Nu over mijn ervaring van gisteren. Ik zat in de les en het begon met een gevoel van licht in mijn hoofd zijn en een gevoel van misselijkheid. Dit begon steeds erger te worden dus vroeg ik aan mijn vrienden of ze wat te eten hebben voor me (Ik had nog niks gegeten naast een klein zakje chips en een paar snoepjes) ik probeerde op te letten in de les maar ik kon vrijwel niet meer goed schrijven en mijn zicht begon er vlekkerig/tv statisch uit te zien. Mijn hele lichaam voelde koud en mijn vrienden vertelde me dat ik er erg bleek uit zag. Ik begon ook een soort piep te horen en kon de docent eigenlijk niet meer verstaan. Ook zweette mijn hele hoofd. Al die symptomen bij elkaar was het ergste punt, ik was er van overtuigd dat ik zou flauwvallen. Gelukkig ging een vriendin van me naar de snoepautomaat en had voor me een zakje met snoep meegenomen in de hoop dat de suiker zou helpen. Met moeite kreeg ik de snoepjes naar binnen en na zo’n 10 minuten ging het iets beter maar nog steeds niet helemaal lekker. Ik kon me dus erg goed herkennen in jouw verhaal en ik ben benieuwd of het jou nog steeds overkomt? En of je er meer informatie over hebt? Ik weet dat dit bericht meer dan een jaar oud is maar dit is het enige wat ik op internet kan vinden dat overeenkomt met wat ik ervaren heb. Ik ben erg benieuwd naar jouw reactie."