Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dank voor de relevante antwoorden. Als je niet weet waar je het over hebt zeg dan beter niks."
"Hi, ik kan niks vinden over het slammen van 3cmc. Voordat ik de naald er in zet wil ik toch wel wat ervaringen lezen. Nb ervaring met slammen van Tina, 4mmc 3mmc en comb"
"Prachtig dat binnen iedere sub-gemeenschap toch weer een onderverdeling komt door oordelen. Moeilijk blijkbaar om anderen in hun waarde te laten. Misschien is het een idee om in gevallen die buiten je eigen ervaring liggen eens te vragen hoe de ander dat doet, hoe vaak hij gebruikt, wat zijn ervaringen daarmee zijn. Dan zou je bijvoorbeeld tot het inzicht kunnen komen dat slammen niet noodzakelijkerwijs betekent dat iemand vaak of veel gebruikt. ik wens je een fijne dag vol verwondering."
"Hoe iets valt verschilt er persoon. Tina bevalt mij (gelukkig?) slecht - heftig, vooral té langdurig en na enige tijd eerder verkrampend dan ontspannend. 4mmc met keta (verhouding 5op1) vind ik geweldig. Ik hou van de vervreemdende pijnstillende werking van keta die met deze upper geweldig binnenkort en geil maakt. 3mmc slam vind ik eigenlijk iets prettiger dan 4mmc los; 4mmc meer een strakke upper (combi met keta daarom lekker). 3mmc ietsje spacy."
"Mocht het je interesseren: nooit iets gemerkt van fysieke verslaving. Ook na een week heftig gebruik: stoppen, ff een dip en klaar. slammen is voor mij wel mentaal verslavend; in huis hebben is gebruiken. Dat gezegd hebbend is de oplossing simpel. Geen drugs plus spuiten in huis maar eventuele voorraad bij maatje. Dat effect nooit gehad bij pillen en poeders. Risico -yep. Hanteerbaar- zeker."
"Spyro zei: Ik ben wel benieuwd naar je bevindingen. Ga je het nog uitproberen? Be safe, please! Klik om te vergroten... Ga ik doen. Tactiek al bedacht. En te veel om te verliezen in het leven dus absoluut safe."
"Eve's drop zei: Necrotische vlekken van het verkeerd injecteren bijvoorbeeld. Ook naalden zijn extreem gevoelig voor stootjes en de punt is al vrij snel te krom voor goede penetratie, dus het moet echt heel erg goed aangepakt worden. Klik om te vergroten... Tja, je moet kunnen prikken en nieuwe naalden. Beginnerskennis zou ik zeggen."
"Eve's drop zei: Geen research chemicals in ieder geval. Klik om te vergroten... Wat wel dan? Benieuwd"
"Dirkjan zei: Je krijgt toch niet zomaar necrose van een naald? Of je bent spastisch. Ja, en een ander feit is dat er een heleboel andere nare dingen kleven aan het gebruik van naalden, dus ik raad het je nog steeds ten strengste af. Klik om te vergroten... Benoem die heleboel nare dingen eens?"
"Spyro zei: Ik ben wel benieuwd naar je bevindingen. Ga je het nog uitproberen? Be safe, please! Klik om te vergroten... De eerste slam, 0.2 dus weinig, viel heerlijk. De twee erna (0,4) gaven weinig rush, weinig wap, relatief veel energie _ hartslag. Dit lijkt ‘m niet voor mij. ik ga nog een keer ‘de eerste’ proberen, wat meer dan 0,2. Kijken hoe dat valt. Ik vermoed dat deze op het ‘niet weer’ Lijstje komt."