Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dank je wel.. toch enorm jammer⦠maar idd ik kan niets doen hoe graag ik ook wou⦠ik heb sindsdien ook niets meer gehoord. Hopelijk gaat alles goed. en idd ik heb mijn best gedaan."
"Bedankt voor je snelle reactie, ja labiel volgens mij swsā¦.loopt al een tijdje op haar achterste poten idd.. en hulp?"
"Misschien een erg vreemde vraag⦠5 gram mdma kristallen⦠Hoevaak kan ik daar van nemen ongeveer? 1/1,5 ml per kilo gewicht dat wist ik.. Maar hoevaak kan je met 5 gram? ( sorry ik ben geen rekenwonder )"
"Aahh super dank jullie wel voor het snelle en duidelijke antwoord"
"Ik denk dat ik al genoeg info heb zo.. enorm bedankt! Ze is zwaar overspannen.. en de drugs? Dat was gewoon niet handig op dat moment⦠bedankt voor jullie reakties."
"Hallo.. Eum.. mijn vriendin had een feestje op vrijdag nacht en heeft sws xtc gebruikt , speed en wied. De zaterdagavond heeft ze lsd en speed en de nodige wied gebruikt. Ze zat het weekend ook flink in de stress. De dinsdags flipte ze helemaal , echt agressief! Daarna klapte ze in mekaar en werd mega depressief. Kan iemand een heldere uitleg geven als dit dus kwam door? Of alleen de stress of een combi? Zij onkent dat dat het probleem was en dat ze een āervarenā gebruikster is.."
"autisme.. compleet overprikkeld..plus enorme stress š¤·š¼ sws al niet handig om dan drugs te gebruiken en dan zoveel in 1 weekend.. dit is volgens mij niet gezond.."
"Nouā¦_weer een āleukā weekend achter de rug⦠gelijk zaterdag sochtends compleet chagrijnig.. ik kon niks zeggen niks doen niks was goed⦠net of āzochtā ze mij ( of ze van te voren gebruikt had weet ik niet maar geloof het niet. ja wied) en ineens echt plotseling uit het niets , hyper vrolijk echt in het oerdrevene.. nog steeds āstekenā geven mij triggeren ofzo .. echt van 0 tot 100 in tien secondenā¦op een gegeven moment was ik er zo zat van , aangegeven dat ik dit niet meer trek, ik kies voor mezelf. En ik jou en je dochter naar huis breng. Ook weer iets zeer appart.."
"Ja klopt⦠dat zou ook moeten⦠maarja..van mij neemt ze toch niks aan. En nu al helemaal niet meerā¦. Zo jammer ditā¦idd emotie regulatie is ver te zoeken de laatste tijd⦠hopelijk past ze goed op haarzelfšš ik ben er kapot vanā¦"
"Ja is idd haar eigen verantwoordelijkheid ⦠en goed, goed⦠ik heb geen idee wat dit is.. maar ik kan mezelf niet meer als een voetveeg laten gebruiken. Ik besta ook nog..ik heb mijn best gedaan..ik ben op"