Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo Ik ben een beginnende wiet roker, Ik heb nu een stuk of 5 keer geblowd. Ik heb wel is me betaal aan het wiet maar heb er nog nooit echt goed opgelet hoe het er uit zag. Mijn ouders hebben eerder ook geblowd alleen die zijn een half jaar geleden gestopt. Nu heb ik ff bij hun plekje gekeken waar hun wiet eerder altijd lag en daar lag nog wat alleen zit hier geen geur aan en het lijkt me er anders uit te zien. Weten jullie of het wel wiet is. { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Ik hoop dat jullie hier een antwoord op hebben."
"OKe Maar omdat het minimaal een half jaar oud is en geen geur meer aan zit is het dan nog wel goed?"
"Even vragen Jij bent niet lekker weten ze gelijk dat ik blow . Maar het is geen geschenk en er is ook niks mee gebeurt hor omdat ik weet dat ze er zelf ook van geblowd hebben."
"Je kunt het zien als stelen maar als ik wat eten wil pak ik het ook dat kun je ook zien als stelen. Maar ik kan het dus gewoon op roken?"